1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "We ask questions to learn mo…

"We ask questions to learn more."

Çeviri:Biz daha fazla öğrenmek için sorular sorarız.

June 6, 2014

11 Yorum


abcanturk

Soru neden we ask questions for to learn more degil aciklar misiniz

August 12, 2014

menekshe

For ve to hiç bir zaman berarbet olmuyor. Ya ' for' kullanacaksın ya da 'to'. Burda ' in order to' ( yani,niye soruyorsun) anlamina geliyor. dogru olan To

August 16, 2014

HakanAslan5

sormalıyız ile sorarız arasında ne fark var?

June 6, 2014

burhanzdemir

Birisinde gereklilik var diğerinde eylem

June 7, 2014

CAytun

Sormalıyız dersek cümleye "we have to ask" diye başlarız. Sorarız ise "we ask" olur.

August 17, 2014

muharremtac

"Daha çok öğrenmek için biz sorular sorarız"ı kabul etmedi.

June 16, 2014

Fatihcrs

"ayrıntılı öğrenmek için sorular sorarız" kabule etmesi gerekmiyor mu?

August 21, 2014

rza35

to yerine for kullanılması gerekmiyor mu burda? İçin olduğu için. Yoksa bu bir kalıp mı.

December 4, 2014

yyildirim02

Hayir burada to kullanilir to fiiller onunde icin anlami verir for ise isimlerin onunde kullnilir.

February 26, 2019

yakupidris

soruyoruz ve sorarız ne farkeder yani çok saçma yaww..

February 22, 2015

RyaCeren

Selam

July 18, 2015
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.