"This is evidence!"

Fordítás:Ez bizonyíték!

4 éve

7 hozzászólás


zsalica

Ezt irtam: Ez a bizonyiték! miért nem kell oda a határozott névelő? A this nem erre utal?

4 éve

Maminti.
Maminti.
  • This is evidence = Ez bizonyíték

  • This evidence = Ez a bizonyíték

4 éve

tango.mo
tango.mo

logikus :)

4 éve

xikken

És a "This is the evidence"-t hogyan kell fordítani?

1 éve

istvantaka3

A teljes forditàs sxerint. This is hungarian

1 éve

Kunszt-Sze

Miért nem jó, hogy ez evidens

10 hónapja

MartonGeza

Az evidentia szó - mint megannyi társa - a latin nyelvből került nemzetközi közforgalomba. Jelentése: nyilvánvaló dolog. Ezzel természetesen rokonértelmű tud lenni a "bizonyíték" szó, hiszen azt tekinthetjük bizonyítéknak, ami - minden körülmény figyelembe vételével - nyilvánvaló. Ez azonban nem jelentheti azt, hogy az "evidence" egyetlen helyes fordítása a "bizonyíték" és a "nyilvánvaló" nem jó fordítás. Kéretik figyelembe venni!

1 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.