Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"O asla gece geç dışarı çıkmaz."

Çeviri:He never goes out late at night.

0
4 yıl önce

4 Yorum


huseyine.coskun

she never goes out late cümlesini yazdım kabul etmedi. Nedir burada eksik yaptığım şey arkadaşlar?

0
Cevap ver4 yıl önce

rasitabanoz

emin değilim ama " at night, on sunday" gibi kelimeler cümlenin sonunda kullanılıyor genellikle. gördüğüm bu

1
Cevap ver4 yıl önce

rmznr

Goes to out kabul etmedi, neden to kullanilmiyor burada?

0
Cevap ver4 yıl önce

savasxxx

"Out" fiil degil o yuzden araya "to" koymaniza gerek yok. "go out" ise phrasal verb oldugu icin ikisi birlikte "disari cikmak" fiilini karsilar.

3
Cevap ver3 yıl önce