1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "O asla gece geç dışarı çıkma…

"O asla gece geç dışarı çıkmaz."

Çeviri:He never goes out late at night.

June 6, 2014

5 Yorum

Önce en önemli yazışma dizisi

huseyine.coskun

she never goes out late cümlesini yazdım kabul etmedi. Nedir burada eksik yaptığım şey arkadaşlar?

June 6, 2014

rasitabanoz

emin değilim ama " at night, on sunday" gibi kelimeler cümlenin sonunda kullanılıyor genellikle. gördüğüm bu


afatsuM.H.K

Cümlenin Sonuna "at Night" ekledinmi?


rmznr

Goes to out kabul etmedi, neden to kullanilmiyor burada?


savasxxx

"Out" fiil degil o yuzden araya "to" koymaniza gerek yok. "go out" ise phrasal verb oldugu icin ikisi birlikte "disari cikmak" fiilini karsilar.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.