1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "I have a cat."

"I have a cat."

Çeviri:Benim kedim var.

June 6, 2014

94 Yorum


galata05

I have a cat cümlesi benim bir kedim var değilmiydi a harfi olunca


SeyitHasan1

Ama "a" eklemeyince hata veriyor.


sunasahin3

Ben "a" eklemedim hatada vermedi


Kardelenezl7256

He ben eklemedim yanlış çıktı


Hira_9

Çünkü BİR KEDİ diyor. A=Bir. a cat=Bir kedi


Evren215468

O ekleyince algılıyor


TuranEzgin

Evet bende öyle yazdım doğru gördü ve geçti


Afhelios

İkisi de aynı anlama geliyor zaten. Benim kedim var, benim bir kedim var. Sonuç aynı yere çıkıyor.


arda436956

❤❤❤ mısın abi ya


arda436956

❤❤❤ mısın abi ya


ZeynepEce219

Hayır benim kedim var demek


BetlYarenz

var degil vardır yazamazmıyız


beratfb1907

Hata yok soru cevabı benim bir kedim var


Gzeyztaken1

Neden hatam olmadigi halde yazim hatasi var diyor


ferhan216688

a gelince benim bir kedim var değilmiydi?


Ege345Ergu

Değil hatalı "I" ben anlamına geliyor ama diğer ingilizce ekler onu "ben" yerine"benim"gibi ek yapıyor


sude875166

Ben sana katılmıyorum çünkü "I"ben demek "my"benim demek bu durumda "I "nasıl benim demek oluyor?


NicatUmusoy

Yanlış abi. " I " evet Ben anlamına geliyor ama cümleler harfi tercuma yapılmaz. Bak I have - sahiplik anlamına geliyor. Yani Bende bi kedi var. Ben bi kediye sahipim. Benim bi kedim var. Hepsi aynı yazılıyor. I have a cat. Ama MY have diye kuruluç asla doğru değildir. Bunu kendi dilimize benzetmiyelim. Bu ingilizce. Ve format bu. Kabul etmek zorundayız


yusrasengul

Soru hatali değil gayet düzgün


munir.efe0

Aynen soru hatalı


sudekarabulutt

a olunca bir olmuyormu


esraCvk2

Ama benim kedim yokk


beratfb1907

I ve my aynı anlam


sude875166

Ben böyle düşünmüyorum I ve my birbirinden çok farklı kelimeler


By_SaMeT_GG

Kedi okunuşu ked değilmi burdaysa okunuşu cot diyo soru hatalı


sude875166

Bunu seslendiren bayan çok garip söylüyor


Ali137496

İngiliçce yazdim ajsjsjskd.d


derinnehir1

Dogru duzgun anlasilmiyo dedikleri ben de attim fakat tutmadi


AbdullahAl311960

I have got a cat olmalıydı.


Malicelebi61kk

Ehdhsuhchfucjfjcicjcikc


Malicelebi61kk

JvjJguvj. Hxgxmmmxmkz


Malicelebi61kk

Njxnnxnxmxn bnn nm kx


halilbal

Benim bir kedim var


Serhat79971

I have a cat degilde my have a cat dersek bir degisiklik olrurmu?


aysel318735

Have sahip olmak anlamına geliyor


Ahmet824158

Ben bir kediye sahibim de kullanılabilir. Have got/Has got = Sahip olmak anlamında kullanılır.


EbubekirAr2

Buraya gelince donuyor


zeynep725554

Ya hani insan dışı varlıklarda an geliyordu,a gelmiş, kedi insan değil ki, hem elephant da an geldi ikisinin ne farkı var


mina341940

Elephant sesli harfle başlıyor o yüzden an gelir ama cat sessiz harfle başlıyor o yüzden a gelir başına


[aktif olmayan kullanıcı]

    Have =sahiplik bildirir


Yusuftosun3

    Benim ayı hayvan kaplumbağa kedi kedim var cumlesini niye kabul etmiyor


lkerAcar

    ya mikrofonları kapamının bi yolu varmı ben de mıkrofon yok ta bılen yazabılırmı


Siyahylanc

    Ben 8.sınıfım ama hiç öğrenmedim yazdım noluyo


AliTrk1

    Ordaki 'a' bir demek değilmi ama çeviride yok nasıl oldu açıklarmısınız ?


Tuba857167

    A çoğu zaman bir olarak kullanılmaz ozel cümlelerde a sıfatlarda an yazarsin. Zaten bir çoğulluk var ise sayi ile belirtebilirsin.


furkanyaln989587

    57NMH5 KODU KULLANIN VE KULÜBÜME KATILIN ARKADAŞLAR


NicatUmusoy

    I ve MY karıştırmayın arkadaşlar. Sahiplik varsa I have işlenir.


Eren676851

    I don't have a cat, do you understand? come on, smile


fatih180882

    I have a cat = benim bir kedim var yazdım yanlış dedi. Bence doğru


ezginur693457

    Ben yaptim ama farkli kelime aldi


KaderTokat

    Okuma sekli yanlis cat sesi degil coat sesi var


HalimeYldz2

    Benim bir kedim var derken ben var a bastım algılamadı sonra yanlış oldu sinirlerim bozuldu


ggghuggfyh

    bende I have a coat dedi


AslYeksan

    A cat oldugu icin bir kedim var olmali bana sadece kedim var yazdi yanlislik var soruda


SahinGundo

    I have a cat = "benim bir kedim var" yazdım hata verdi. Doğrusu "Benim kedim var" olacakmış. Aman ne farklı :)


GlbnTuncel

    Turkcede kedim var ile benim bir kedim var aynidir


EmreMertAltay

    neden - benim bir kedim var değil


HalilDEMRC

    Cevabı aynı yazdım. Yanlış dedi.


HamzaDa

    Bir kedim var yazdım kabul etmedi


Ersin294097

    Merhaba kağıt merhaba benim adım merhaba benim adımıbenim adım Küçük ben küçüğüm çünkü benim adım mı söylüyorum adım Ayşe


horse867917

    Neden yapamadıklarımızı 1saat sonra tekrar yapıyoruz.


sevdadumiralieva

    İkiside aynı ise neden hata olarak gösteriyor


havvaseher2007

    Biz yanlıs yazsak puan gider a harfini koymamışlar cmfdjfjfffnf


Mehmetcan676028

    İnsta:mehmetcankarasu_

    Hocam takiplesiyoruz


AdolfHitle750597

    Hayret sayıyı vurgulatmadılar


Meryem159694

    A yazıyor ama bir yok yanlışlık olmuş galiba


Gulbahar421441

    Bu I am a cat diyo kulagima koydum yine diyor


Gulbahar421441

    Bu I am a cat diyo kulagima koydum yine diyor ama can gitmedi plus var


Gulbahar421441

    Bu I am a cat diyo kulagima koydum yine diyor ama can gitmedi plus var


kikikeke22

    Keşke benim de olsa.

    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.