1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "I have a cat."

"I have a cat."

Çeviri:Benim kedim var.

June 6, 2014

65 Yorum


galata05

I have a cat cümlesi benim bir kedim var değilmiydi a harfi olunca


afhelios

İkisi de aynı anlama geliyor zaten. Benim kedim var, benim bir kedim var. Sonuç aynı yere çıkıyor.


arda436956

Ya bi sus Lol oynamayı bilmiyo gelmiş ismini afhelios koymuş Bide yalnış yazmışsın salak


BetlYarenz

var degil vardır yazamazmıyız


beratfb1907

Hata yok soru cevabı benim bir kedim var


Gzeyztaken1

Neden hatam olmadigi halde yazim hatasi var diyor


ferhan216688

a gelince benim bir kedim var değilmiydi?


Ege345Ergu

Değil hatalı "I" ben anlamına geliyor ama diğer ingilizce ekler onu "ben" yerine"benim"gibi ek yapıyor


NicatUmusoy

Yanlış abi. " I " evet Ben anlamına geliyor ama cümleler harfi tercuma yapılmaz. Bak I have - sahiplik anlamına geliyor. Yani Bende bi kedi var. Ben bi kediye sahipim. Benim bi kedim var. Hepsi aynı yazılıyor. I have a cat. Ama MY have diye kuruluç asla doğru değildir. Bunu kendi dilimize benzetmiyelim. Bu ingilizce. Ve format bu. Kabul etmek zorundayız


sude875166

Ben sana katılmıyorum çünkü "I"ben demek "my"benim demek bu durumda "I "nasıl benim demek oluyor?


HseyinAtay3

Sahıs zamirlerinden sonra, am/is/are veya fiil gelir. Aitlik zamirlerinden sonra isim gelir...


yusrasengul

Soru hatali değil gayet düzgün


munir.efe0

Aynen soru hatalı


sudekarabulutt

a olunca bir olmuyormu


beratfb1907

I ve my aynı anlam


sude875166

Ben böyle düşünmüyorum I ve my birbirinden çok farklı kelimeler


Ali137496

İngiliçce yazdim ajsjsjskd.d


derinnehir1

Dogru duzgun anlasilmiyo dedikleri ben de attim fakat tutmadi


halilbal

Benim bir kedim var


aysel318735

Have sahip olmak anlamına geliyor


Ahmet824158

Ben bir kediye sahibim de kullanılabilir. Have got/Has got = Sahip olmak anlamında kullanılır.


EbubekirAr2

Buraya gelince donuyor


zeynep725554

Ya hani insan dışı varlıklarda an geliyordu,a gelmiş, kedi insan değil ki, hem elephant da an geldi ikisinin ne farkı var


mina341940

Elephant sesli harfle başlıyor o yüzden an gelir ama cat sessiz harfle başlıyor o yüzden a gelir başına


YarenDemir186961

Have =sahiplik bildirir


Yusuftosun3

Benim ayı hayvan kaplumbağa kedi kedim var cumlesini niye kabul etmiyor


lkerAcar

ya mikrofonları kapamının bi yolu varmı ben de mıkrofon yok ta bılen yazabılırmı


AliTrk1

Ordaki 'a' bir demek değilmi ama çeviride yok nasıl oldu açıklarmısınız ?


Tuba857167

A çoğu zaman bir olarak kullanılmaz ozel cümlelerde a sıfatlarda an yazarsin. Zaten bir çoğulluk var ise sayi ile belirtebilirsin.


By_SaMeT_GG

Kedi okunuşu ked değilmi burdaysa okunuşu cot diyo soru hatalı


sude875166

Bunu seslendiren bayan çok garip söylüyor


AbdullahAl311960

I have got a cat olmalıydı.


Malicelebi61kk

Ehdhsuhchfucjfjcicjcikc


Malicelebi61kk

JvjJguvj. Hxgxmmmxmkz


Malicelebi61kk

Njxnnxnxmxn bnn nm kx


Serhat79971

I have a cat degilde my have a cat dersek bir degisiklik olrurmu?


esraCvk2

Ama benim kedim yokk


furkanyaln989587

57NMH5 KODU KULLANIN VE KULÜBÜME KATILIN ARKADAŞLAR


NicatUmusoy

I ve MY karıştırmayın arkadaşlar. Sahiplik varsa I have işlenir.


Eren676851

I don't have a cat, do you understand? come on, smile


fatih180882

I have a cat = benim bir kedim var yazdım yanlış dedi. Bence doğru


ezginur693457

Ben yaptim ama farkli kelime aldi


KaderTokat

Okuma sekli yanlis cat sesi degil coat sesi var


HalimeYldz2

Benim bir kedim var derken ben var a bastım algılamadı sonra yanlış oldu sinirlerim bozuldu


ggghuggfyh

bende I have a coat dedi


AslYeksan

A cat oldugu icin bir kedim var olmali bana sadece kedim var yazdi yanlislik var soruda


SahinGundo

I have a cat = "benim bir kedim var" yazdım hata verdi. Doğrusu "Benim kedim var" olacakmış. Aman ne farklı :)


GlbnTuncel

Turkcede kedim var ile benim bir kedim var aynidir

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.