A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"A day has twenty-four hours."

Fordítás:Egy nap huszonnégy órából áll.

0
4 éve

21 hozzászólás


oregkvinto

egy napnak huszonnégy órája van! ez miért nem jó?

3
Válasz4 éve

fectroll
fectroll

Már jó. De magyarosabb: Egy nap 24 órából áll.

3
Válasz4 éve

feketeagi

egyetértek

0
Válasz3 éve

johalasz46

Üres kötözködés a duótól. Máskor szó szerint kéri, most eltér: nincs "áll", nincs "ból", sima birtokos eset : 24 órája van (a birtokában)...

0
Válasz8 hónapja

laq1958

Kérdésem ugyanez.

0
Válasz4 éve

barnak01
barnak01

Én is így fordítottam, de lehet, hogy nem eléggé magyaros, ezért nem fogadja el.

0
Válasz4 éve

barnak01
barnak01

Amint látom már elfogadja, ezt magamnak is írtam. :-)

0
Válasz4 éve

Storg6

Szintén....

0
Válasz4 éve

hangolos

Szintén

0
Válasz4 éve

oregkvinto

már megérte reklamálni!!!

0
Válasz4 éve

manyuci
manyuci

Ugyanezt írtam, és nekem nem vette be

0
Válasz3 éve

ArmenQrM

a nap huszonnégy orás - irtam,de nem fogadta el. Miért?

0
Válasz3 éve

49katirozsnyone

Egy napnak 24 órája van. Nem fodadta el!!!

0
Válasz3 éve

PauszEndre

Ezt írtam: "Egy napnak 24 órája van." Értem, hogy ez nem magyaros, de a megoldásra ugyanez jelent meg, csak betűkkel van kiírva a 24.

0
Válasz2 éve

Pocsai2

Just on the Earth...

0
Válasz2 éve

kmnysepr

.

0
Válasz1 éve

Ricsi2135

Ki írtam hogy "Egy nap 24 óráig tart", erre kidobja ezt: "Egy nap 24 óra van." Vicc.

0
Válasz1 éve

Cseresznyeskert

egy napnak huszonnégy órája van nem fogadta el

0
Válasz11 hónapja

laq1958

Jelenteni kell.

0
Válasz2 hónapja

Mandeville7

A napnak huszonnégy órája van. Nem fogadta el nekem sem

0
Válasz2 hónapja

laq1958

Mert egy napnak. Határozatlan névelő.

0
Válasz2 hónapja