"The sum is negative."

Fordítás:Az összeg negatív.

June 7, 2014

7 hozzászólás
Ez a téma le van zárva.


oregkvinto

az eredmény miért nem jó?


olmik

mert nem ugyanazt jelenti: pl. ha kapok vkitől egy köteg pénzt ;-) , nem mondhatjuk, hogy mekkora az eredmény


oregkvinto

és ha összeadok két számot? az egyik mínusz három a másik plusz egy?


Mriusz5

De az nem is tud negatív lenni.


t.tompa

De, ha az egyik szám minusz


SznyiAndre

Mi a problémája???? :-)))))

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.