Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"Cum ai intrat în camera mea?"

Traducere:How have you entered my room?

acum 4 ani

2 comentarii


cmlrd

De ce nu este corecta traducerea mea? How have you entered in my room?

acum 4 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

”to enter” = to move in
După verbul ”to enter” în general nu se folosesc prepoziții (”in” este deja inclus în sensul verbului), ci se pune direct complementul.

Poți citi aici, aici, aici și despre alte verbe care nu se folosesc cu prepoziții sau care necesită anumite prepoziții. Poți da căutare pe paginile respective după ”enter” ca să ajungi direct la exemplele care te interesează.

acum 4 ani