Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Ben bir sandviç yerim."

Çeviri:I eat a sandwich.

4 yıl önce

17 Yorum


NGLZCECANA

ALLAHI SEVEN YORUMLARI BEĞENSİN

2 yıl önce

NGLZCECANA

Çok güzel bir oyun TEŞEKKÜRLER DUOLİNGO

2 yıl önce

isa654118

Amnskm uygulama oyun deil

2 hafta önce

Balta54

Ya I am ile I ne farkı var anlamadım ya

4 yıl önce

alsusa

Türkçede cümleleri isim cümlesi ve fiil cümlesi diye ayırdıktan sonra bunu anlayabiliriz. "am/is/are/was/were/" isim cümlesinde olmayan fiilin yerini doldurur diyebiliriz.

4 yıl önce

ugur_sarp

Biraz daha açık olurmusun anlayamadım "(

4 yıl önce

NGLZCECANA

I eat a sandwich

2 yıl önce

NGLZCECANA

Yaşasın DUOLİNGO

2 yıl önce

NGLZCECANA

Ben sandviç yerim, Olacaktır arkadaşlar

2 yıl önce

NGLZCECANA

Sakin KÜFÜR ETMEYELİM LÜTFEN:) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)

2 yıl önce

Mertcan1997

I eat a sandwich cunku

Bende bilmiyorum

9 ay önce

nuray379529

Canavar olduğun için delisin zaten çok yazdığindan belli"İNGİLİZCE CANAVARİ " polis gibi

6 ay önce

hazel501

I am mi neden olmuyor anlayamadım

4 yıl önce

suedacelikx

ı I BÜYÜK YAZMADIM DİYE YANLIŞ DEDİ YA

4 yıl önce

fecriye

Yanliso Yuzden

:-)

3 yıl önce

nderukurov

Aynn

3 yıl önce

nderukurov

Amına koyum

3 yıl önce