Duolingo is the most popular way to learn languages in the world. Best of all, it's 100% free!

"Ben bir sandviç yerim."

Translation:I eat a sandwich.

0
4 years ago

10 Comments


NGLZCECANA

ALLAHI SEVEN YORUMLARI BEĞENSİN

3
Reply2 years ago

NGLZCECANA

Çok güzel bir oyun TEŞEKKÜRLER DUOLİNGO

2
Reply2 years ago

Balta54

Ya I am ile I ne farkı var anlamadım ya

1
Reply4 years ago

alsusa

Türkçede cümleleri isim cümlesi ve fiil cümlesi diye ayırdıktan sonra bunu anlayabiliriz. "am/is/are/was/were/" isim cümlesinde olmayan fiilin yerini doldurur diyebiliriz.

1
Reply4 years ago

NGLZCECANA

I eat a sandwich

1
Reply2 years ago

NGLZCECANA

Yaşasın DUOLİNGO

1
Reply2 years ago

NGLZCECANA

Ben sandviç yerim, Olacaktır arkadaşlar

1
Reply2 years ago

NGLZCECANA

Sakin KÜFÜR ETMEYELİM LÜTFEN:) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)

0
Reply2 years ago

Mertcan1997

I eat a sandwich cunku

Bende bilmiyorum

0
Reply7 months ago

nuray379529

Canavar olduğun için delisin zaten çok yazdığindan belli"İNGİLİZCE CANAVARİ " polis gibi

0
Reply4 months ago