Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"The woman's newspaper"

Çeviri:Kadının gazetesi

0
4 yıl önce

16 Yorum


xeyyamisay

Peki konusurken nerden bilelim cogul ekimi yoksa aitlik ekimi

9
Cevap ver14 yıl önce

SaM-55

Kadinin cogulu women tekili woman. Bunu s ile cogaltamazsn buradan anla

69
Cevap ver24 yıl önce

umurama

anlıyorum

0
Cevap ver11 yıl önce

MEfeEkinci

Eğer başka bir nesne olursa -mesela elma- apple's çoğul olmaz apples' derse çoğuldur.

3
Cevap ver12 yıl önce

Resimcizenadam

Ki zaten çoğul eki gelince n's die ayrılmaz -ies , -es olurda , -'s gibi ifade olmaz

1
Cevap ver23 yıl önce

YGT799175

Arkadaşlar woman tek bir kadın demektir. Woman's kadınlar anlamında değil kadının anlamındadır. İngilizce'de kadınlar women şeklinde yazılır. (Woman=Kadın, Bayan) (Women=Kadınlar, Bayanlar) (Woman kelimesini kızla karıştırmayın)

3
Cevap ver11 yıl önce

Ahmet660359

Ufak bir genel kültür bilgisi de benden gelsin. Woman aslında "wife of man" den türemiş bir kelimedir. Özünde yoz bir topluluğa da bu yakışırdı zaten :)

1
Cevap ver15 ay önce

ShadowKingdoms

Kısaca woman tekil women çoğuk women's ise her zaman kadının diye olur anlamı değişmez kesme işareti olsada olmasada bir fark olmaz şunun gibi Alperen'in yada Alperenin

1
Cevap ver15 ay önce

ShadowKingdoms

Pardon çoğuk değil çoğul

0
Cevap ver15 ay önce

GkeTunbile

bir harfe basmadım diye yanlış kabul etti

0
Cevap ver110 ay önce

mumtazdemi

woman ------sonrasında (is) de kabul etmiyor

0
Cevap ver10 ay önce

Volkan820865

aynı anlam

0
Cevap ver9 ay önce

Celalettin151588

Ama s Eki getirmiş

0
Cevap ver18 ay önce

Bersanklc123

.

0
Cevap ver14 ay önce

Ceylin169593

Kadın o değilmi

0
Cevap ver4 ay önce

seyhmus2121

X93BYV kulüp kodum ile kulübüme katılın lütfen

0
Cevap ver2 ay önce