Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"I have a dog."

Çeviri:Benim bir köpeğim var.

4 yıl önce

22 Yorum


paskovich

Diger soruda I have the duck ( ordek bende ) ? Olarak cevapladi.

4 yıl önce

YunusALP

Çünkü have got - has got sahiplik bildirirler yani ördek bende, benim bir ördeğim var, ben bir ördeğe sahibim manalarını verirler cümleye...

3 yıl önce

zeynep5-9

Bence bir de olur olmazda

3 yıl önce

zeynep5-9

Aynen

3 yıl önce

zeynep5-9

Ayneeeeeen

3 yıl önce

kongmingbaha

I have a dog( benim bir kopegim var) telefondanmi kaynaklaniyor anlamadimki

3 yıl önce

vildanntunaa

uzun uzun yazılmaya gerek olmamalı a kısmına çok dikkat ediliyor

3 yıl önce

mylifegreen

Duck gibi soyluyor ama ?!

3 yıl önce

fatmanur829247

Bana gore ya ben yanlis anliyorum ya da o yanlis doyluyo

1 yıl önce

emirmor27

Bi köpegim var yzdim

3 yıl önce

OsmanSavur

Doğru cevap benim bir köpeğim var

3 yıl önce

akbenbilm

i have dog diye bir cümle olur mu? yani a/an kuralı canlılar için de geçerli mi

3 yıl önce

halil752190

I yerine my kullanmak gerekmiyor mu benim sonucta

3 yıl önce

burakcan225839

Efsane birsey lan buuuuuuuuuu

2 yıl önce

fatmanur829247

Ayneeeenn

1 yıl önce

tulay421590

Benim kopegim var olabilirdi

2 yıl önce

tulay421590

Hayir

2 yıl önce

tulay421590

AnlamsiZlik

2 yıl önce

tulay421590

Arkadas cok sacma

2 yıl önce

Yusuftosun3

Lol oynuyordum 20dk ceza yedim can sıkıntısından duolingoya girdim

2 yıl önce

Sibel77sisi

Ev hayvanat bahçesi oldu

1 yıl önce

Bekireren2

ya ı have dog yazıyorum illada I have dog yaz diyor

1 yıl önce