"I have a dog."

Çeviri:Benim bir köpeğim var.

4 yıl önce

46 Yorum


paskovich

Diger soruda I have the duck ( ordek bende ) ? Olarak cevapladi.

4 yıl önce

YunusALP

Çünkü have got - has got sahiplik bildirirler yani ördek bende, benim bir ördeğim var, ben bir ördeğe sahibim manalarını verirler cümleye...

3 yıl önce

muratdemircan

Ingilizcede benim my diye yazılmıyormu

3 yıl önce

nurhayat707838

Sanırım evet

3 yıl önce

iremfetiye

Ne dedin

4 yıl önce

FatmaAbata

Çünkü öyle

3 yıl önce

RukiyeTekc1

I have a dog " a " var I have the duck " the " var cunle darklilasiyor anlam yapisi degisiyor

3 yıl önce

Ready2Die..

Cunku ben ordege sahıbım, benım ordegım var ve ordek bende aynı anlamda kullanılmaktadır. Yanı "I have a dog" cumlesının cevabı "Kopek bende" de olabılır. :)

2 yıl önce

zeynep5-9

Bence bir de olur olmazda

4 yıl önce

zeynep5-9

Aynen

4 yıl önce

zeynep5-9

Ayneeeeeen

4 yıl önce

mesut428811

Fok baligi seni

3 yıl önce

kongmingbaha

I have a dog( benim bir kopegim var) telefondanmi kaynaklaniyor anlamadimki

3 yıl önce

vildanntunaa

uzun uzun yazılmaya gerek olmamalı a kısmına çok dikkat ediliyor

3 yıl önce

mylifegreen

Duck gibi soyluyor ama ?!

3 yıl önce

BetlBilgin1

Bencede

3 yıl önce

fatmanur829247

Bana gore ya ben yanlis anliyorum ya da o yanlis doyluyo

1 yıl önce

emirmor27

Bi köpegim var yzdim

4 yıl önce

OsmanSavur

Doğru cevap benim bir köpeğim var

3 yıl önce

akbenbilm

i have dog diye bir cümle olur mu? yani a/an kuralı canlılar için de geçerli mi

3 yıl önce

halil752190

I yerine my kullanmak gerekmiyor mu benim sonucta

3 yıl önce

burakcan225839

Efsane birsey lan buuuuuuuuuu

2 yıl önce

fatmanur829247

Ayneeeenn

1 yıl önce

tulay421590

Benim kopegim var olabilirdi

2 yıl önce

tulay421590

Hayir

2 yıl önce

tulay421590

AnlamsiZlik

2 yıl önce

tulay421590

Arkadas cok sacma

2 yıl önce

Yusuftosun3

Lol oynuyordum 20dk ceza yedim can sıkıntısından duolingoya girdim

2 yıl önce

Sibel77sisi

Ev hayvanat bahçesi oldu

2 yıl önce

Bekireren2

ya ı have dog yazıyorum illada I have dog yaz diyor

1 yıl önce

tulay421590

Sacma

2 yıl önce

tulay421590
2 yıl önce

Hatice563519

I yani ben eki i oldu sadece ama yanlis ciktii⛔

1 yıl önce

umut.inegll

I have dog yazdım saymadı

3 yıl önce

Silamalkoc

Hayır kopekmis

3 yıl önce

MuammerAkt

Turkcesi Benim bir kopegim var iken "a" ya ne gerek var BENİM KOPEGİM VAR dese olmuyomu

2 yıl önce

Vagrantlifee

Saçmalamasyon

2 yıl önce

FedaDeniz

Arkadaşları benim bir köpek var dedim olmadı neden açpa

2 yıl önce

EzgiYildiz1

Yah

2 yıl önce

ToprakEsen

TECÜME çooooooooooooooooooooooooooooooooook kötü :(: :

2 yıl önce

same878902

Yapma yaww

2 yıl önce

Uykusuzsaliseler

Kghkfgj

2 yıl önce

AlperKrolu

Söylesem olmaaaz

3 yıl önce

Selen240570

Ben ördek anladım

3 yıl önce

NurullahEm1

Köpek senin bubandır

3 yıl önce

SametMitha

Benim bir itim var da çeviri olarak kabul edilmeli. İlgililere duyrulur.

3 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.