1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "She knows the content of the…

"She knows the content of the box."

Çeviri:O kutunun içeriğini biliyor.

June 7, 2014

15 Yorum


sIRr.ti

Know'u knew gibi seslendiriyor

August 20, 2014

delikurt61

"kutunun içindekini biliyor" niye olmuyor?

September 13, 2015

AhmetKarak

Kutunun içeriğini o bilir dedim yanlis saydi

June 7, 2014

Selcen_Ozturk

kabul edilmeyen alternatifler olabilir, lütfen buraya yazmak yerine rapor edin

June 7, 2014

enderfin

edemeyoruz ki bu soruda rapor kısmı yok sadece tartışmaya açık o kutunun içindekileri bilir yazdım olmadı eklenmesini arz ederim

November 8, 2018

Burakdc

Devrik olmuş çunkü

April 7, 2019

egemen490109

Doğrusu "O, kutunun içeriğini bilir" olmalıdır

October 16, 2016

sinan525547

kutu içeriği dedim, doğru sayılması gerektiğini düşünüyorum

July 16, 2015

Avni86

the box dediği için kutunun demeniz gerekiyor, hangi kutu olduğu biliniyor çünkü

September 12, 2015

esmagm1

-s takısı var diye geniş zaman kullandım ama çeviride -yor ekiyle çevirdi. ya bize okulda -yor ekini -ing diye gösterdiler aklım karıştı şimdi :D gidip de -s takısı olan cümleyi -yor diye çevirsem bu sefer hata derler anlamadım gitti

August 14, 2015

Avni86

want know gibi fiillere ing eki gelmediği için şimdiki zaman olarak da çevirilebiliyor. mesela I want to drive a car, bir araba sürmek istiyorum veya bir araba sürmek isterim olarak çevirilebilir. I know that, onu biliyorum gibi.

September 12, 2015

bekirdemir35

illa kelimesi kelimesine mi çeviri yapmak gerekiyor. KUTUNUN İÇİNDEKİ ie KUTUNUN İÇERİĞİ arasında ki farkı biri bana izah edebilir mi ?

September 16, 2015

Burakdc

in box kutunun içi, content of box kutunun içeriği. İçindeki ile içeriği arasında fark var. Lütfen önce Türkçe kelimelerin anlamını öğrenin sonra İngilizceye geçersiniz

April 7, 2019

pennywisetr

o kutudakini bilir de aynı şey yahu

September 26, 2017

m_melisa_

O kutunun içeriğini biliyor : (S)He knows the contenf of the that box. O, kutunun içeriğini biliyor : (S)He knows the content of the box.

April 19, 2018
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.