"Sheknowsthecontentofthebox."

Çeviri:O kutunun içeriğini biliyor.

4 yıl önce

13 Yorum


sIRr.ti

Know'u knew gibi seslendiriyor

4 yıl önce

delikurt61

"kutunun içindekini biliyor" niye olmuyor?

3 yıl önce

AhmetKarak

Kutunun içeriğini o bilir dedim yanlis saydi

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

kabul edilmeyen alternatifler olabilir, lütfen buraya yazmak yerine rapor edin

4 yıl önce

enderfin

edemeyoruz ki bu soruda rapor kısmı yok sadece tartışmaya açık o kutunun içindekileri bilir yazdım olmadı eklenmesini arz ederim

1 ay önce

bekirdemir35

illa kelimesi kelimesine mi çeviri yapmak gerekiyor. KUTUNUN İÇİNDEKİ ie KUTUNUN İÇERİĞİ arasında ki farkı biri bana izah edebilir mi ?

3 yıl önce

egemen490109

Doğrusu "O, kutunun içeriğini bilir" olmalıdır

2 yıl önce

sinan525547

kutu içeriği dedim, doğru sayılması gerektiğini düşünüyorum

3 yıl önce

Avni86
Avni86

the box dediği için kutunun demeniz gerekiyor, hangi kutu olduğu biliniyor çünkü

3 yıl önce

esmagm1

-s takısı var diye geniş zaman kullandım ama çeviride -yor ekiyle çevirdi. ya bize okulda -yor ekini -ing diye gösterdiler aklım karıştı şimdi :D gidip de -s takısı olan cümleyi -yor diye çevirsem bu sefer hata derler anlamadım gitti

3 yıl önce

Avni86
Avni86

want know gibi fiillere ing eki gelmediği için şimdiki zaman olarak da çevirilebiliyor. mesela I want to drive a car, bir araba sürmek istiyorum veya bir araba sürmek isterim olarak çevirilebilir. I know that, onu biliyorum gibi.

3 yıl önce

pennywisetr

o kutudakini bilir de aynı şey yahu

1 yıl önce

m_melisa_
m_melisa_

O kutunun içeriğini biliyor : (S)He knows the contenf of the that box. O, kutunun içeriğini biliyor : (S)He knows the content of the box.

7 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.