1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "She knows the content of the…

"She knows the content of the box."

Çeviri:O kutunun içeriğini biliyor.

June 7, 2014

15 Yorum


sIRr.ti

Know'u knew gibi seslendiriyor


delikurt61

"kutunun içindekini biliyor" niye olmuyor?


AhmetKarak

Kutunun içeriğini o bilir dedim yanlis saydi


Selcen_Ozturk

kabul edilmeyen alternatifler olabilir, lütfen buraya yazmak yerine rapor edin


enderfin

edemeyoruz ki bu soruda rapor kısmı yok sadece tartışmaya açık o kutunun içindekileri bilir yazdım olmadı eklenmesini arz ederim


Burakdc

Devrik olmuş çunkü


egemen490109

Doğrusu "O, kutunun içeriğini bilir" olmalıdır


sinan525547

kutu içeriği dedim, doğru sayılması gerektiğini düşünüyorum


Avni86

the box dediği için kutunun demeniz gerekiyor, hangi kutu olduğu biliniyor çünkü


esmagm1

-s takısı var diye geniş zaman kullandım ama çeviride -yor ekiyle çevirdi. ya bize okulda -yor ekini -ing diye gösterdiler aklım karıştı şimdi :D gidip de -s takısı olan cümleyi -yor diye çevirsem bu sefer hata derler anlamadım gitti


Avni86

want know gibi fiillere ing eki gelmediği için şimdiki zaman olarak da çevirilebiliyor. mesela I want to drive a car, bir araba sürmek istiyorum veya bir araba sürmek isterim olarak çevirilebilir. I know that, onu biliyorum gibi.


bekirdemir35

illa kelimesi kelimesine mi çeviri yapmak gerekiyor. KUTUNUN İÇİNDEKİ ie KUTUNUN İÇERİĞİ arasında ki farkı biri bana izah edebilir mi ?


Burakdc

in box kutunun içi, content of box kutunun içeriği. İçindeki ile içeriği arasında fark var. Lütfen önce Türkçe kelimelerin anlamını öğrenin sonra İngilizceye geçersiniz


pennywisetr

o kutudakini bilir de aynı şey yahu


m_melisa_

O kutunun içeriğini biliyor : (S)He knows the contenf of the that box. O, kutunun içeriğini biliyor : (S)He knows the content of the box.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.