"Ben sonuçlara hazırım."

Çeviri:I am ready for the results.

4 yıl önce

7 Yorum


muhendese

'for' yerine 'to' kullanılabilir mi?

4 yıl önce

MetinMese
MetinMese

eğer fiil gelseydi "to" kullanırdın. isim geldiği için "for" kullanılmış.

1 yıl önce

brtgtrn

Ready for bir kalıp sanırım.

4 yıl önce

has.durmaz

bence de, kesin öyledir.

3 yıl önce

ahakusta

for konusu beni hep şaşırtıyor bu konu hakkında yardımcı olurmusunuz

4 yıl önce

buket190879

Sonuclar icin hazirim for icin olarak kullanilmis bu cumlede

1 yıl önce

LLawliet_99

the kullanılmaması halinde hatalı kabul edilmesi yanlış değil mi Benim cevabım:I am ready for results.

2 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.