Duolingo is de populairste methode van de wereld om talen te leren. En het allerbeste: het is 100% gratis!

"Wat voor eigenschappen heeft het?"

Vertaling:What properties does it have?

4 jaar gelden

12 opmerkingen


BartZwaan

zijn properties eigenschappen?

4 jaar gelden

LowlandPhilomath

Ja

4 jaar gelden

BartZwaan

O.K. Bedankt.

4 jaar gelden

leertip
leertip

dacht ook dat het eigendommen was

3 jaar gelden

Hage123

in dit geval lijken mij eigenschappen: characteristics en niet properties Properties zijn volgens mij eigendommen of woningen.

2 jaar gelden

ToSchutte

The property is toch ook het landgoed?

2 jaar gelden

MentalPinball
MentalPinball

Ja, property kan landgoed betekenen ook.

1 jaar gelden

HildeS2Emma

Which properties has it got? waarom staat er "got" achter?

1 jaar gelden

MentalPinball
MentalPinball
<h1>Which properties has it got?</h1>

Which properties does it have?

1 jaar gelden

TinekeJess

what qualities has it....waarom is dat niet goed?

1 jaar gelden

MentalPinball
MentalPinball
<h1>What qualities has it got?</h1>

What qualities does it have?

1 jaar gelden

Hage123

Waarom dat niet goed is wordt al in het beginstadium heel goed uitgelegd . Na de eerste checkpoint vind je het antwoord bij onderwerp Vragen? Zie hieronder. "Wanneer gebruik je nou gewoon inversie en wanneer gebruik je nou to do? Dat is gelukkig makkelijk uit te leggen. Als de persoonsvorm een hulpwerkwoord (auxiliary verb) of een vorm van to be is, dan gebruik je gewoon inversie. In alle andere gevallen – als de persoonsvorm dus een hoofdwerkwoord (lexical verb) is – gebruik je to do". Volgens mij heeft Mental Pinball het goed, er zijn twee mogelijkheden, has it got of does it have.

1 jaar gelden