1. Forum
  2. >
  3. Onderwerp: English
  4. >
  5. "Wat voor eigenschappen heeft…

"Wat voor eigenschappen heeft het?"

Vertaling:What properties does it have?

June 7, 2014

12 opmerkingen

Gesorteerd op topberichten

BartZwaan

zijn properties eigenschappen?

June 7, 2014

LowlandPhilomath

Ja

June 7, 2014

BartZwaan

O.K. Bedankt.

June 7, 2014

leertip

dacht ook dat het eigendommen was

December 23, 2014

Hage123

in dit geval lijken mij eigenschappen: characteristics en niet properties Properties zijn volgens mij eigendommen of woningen.

November 7, 2015

ToSchutte

The property is toch ook het landgoed?

May 23, 2016

MentalPinball

Ja, property kan landgoed betekenen ook.

June 10, 2017

HildeS2Emma

Which properties has it got? waarom staat er "got" achter?

February 23, 2017

MentalPinball
<h1>Which properties has it got?</h1>

Which properties does it have?

June 10, 2017

TinekeJess

what qualities has it....waarom is dat niet goed?

April 11, 2017

MentalPinball
<h1>What qualities has it got?</h1>

What qualities does it have?

June 10, 2017

Hage123

Waarom dat niet goed is wordt al in het beginstadium heel goed uitgelegd . Na de eerste checkpoint vind je het antwoord bij onderwerp Vragen? Zie hieronder. "Wanneer gebruik je nou gewoon inversie en wanneer gebruik je nou to do? Dat is gelukkig makkelijk uit te leggen. Als de persoonsvorm een hulpwerkwoord (auxiliary verb) of een vorm van to be is, dan gebruik je gewoon inversie. In alle andere gevallen – als de persoonsvorm dus een hoofdwerkwoord (lexical verb) is – gebruik je to do". Volgens mij heeft Mental Pinball het goed, er zijn twee mogelijkheden, has it got of does it have.

June 10, 2017
Leer Engels in slechts 5 minuten per dag. Gratis.