"Dzięki i dobranoc!"

Tłumaczenie:Thanks and good night!

4 lata temu

7 komentarzy


Marzenasad

A mi nie zaliczylo 'thank you and good night ' a chyba powinno

4 lata temu

CrazyGirl1234567

Thank you oznacza "dziękuję", a "Thanks" oznacza dzięki.

3 lata temu

LauraBresz
3 tygodnie temu

HannaMelcz

Nie zaliczylo mi 'thank you and good bye' a chyba powinno

4 lata temu

yuioyuio
yuioyuio

goodbye = do widzenia

good night = dobranoc

4 lata temu

MajaIgor

żal

3 lata temu

Jaga890

A ty nie bądź maczo od żali. Hihihi.

3 lata temu
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.