"Ez egy étlap."

Fordítás:It is a menu.

4 éve

16 hozzászólás


lufibazsa

This?

4 éve

Csacsika2

ez a this ez melyik leckében volt? Lehet, hogy hiányoztam ?

4 éve

geretz
geretz

Erről még szó sem esett. Jó lenne ha csak a már tanultakból lenne feladat.

3 éve

szeri5

Most nem mindegy hogy it vagy This

3 éve

RolandKis

Elvileg az IT jelentése: AZ THIS jelentése pedig: EZ De erősítsen meg egy hozzá értő.

2 éve

pinterc

This is menu? Az nem okés?

4 éve

LaszloHorvath002

ez egy étlap (ennek a fordítása) a megoldás között jelzett" az egy étlap" szerintem hibás!

4 éve

Tannaa12

igen....hát ez az...és én ezért rontottam el...

3 éve

MezeiSuni

jl

4 éve

MezeiSuni

Ez

4 éve

Devotional1993

This?

4 éve

Cremaster-95

Ne már ugyan ezt írtam be és nem fogadta el...

4 éve

roszeli

I mean, my answer was correct: "This is a menu."

3 éve

inTheVegas89

Én azt jelöltem be, hogy "this is a menu", nem fogadta el, de a helyes megoldásoknál meg ott szerepel, na ilyenkor mi van?

2 éve

Edics

Én is így jártam... :(

2 éve

bugyndajka

Mert mind a kettőt be kellett volna jelölni...

1 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.