"No,notnecessary."

Çeviri:Hayır, gerekli değil.

4 yıl önce

61 Yorum


CanDerhan

Gerekmiyor u niye kabul etmiyor ya saçmalık

3 yıl önce

emrecamci

Aynen ben de oyle yazdim arada sacmaliyor bu program

3 yıl önce

umutcoskun

Aynen bende de öyle oldu.

3 yıl önce

serdaro81

Tamam haklısınız.. Dediğiniz doğru fakat o tam çevirisi değil eş anlamlı gibi, bazı cümlelerde de eş anlamlı cümle kullanmıslar ama ya cümle nin anlamı biraz bozuk oluyor o yüzden.. biraz kelime çevirisi yapmışlar. "Not", "değil" demek. Necessarily de gerekli demek... Yani dedim ya not necessarily in en düzgün çevirisi gerekli değil demek.

3 yıl önce

Murat478789

Rapor ettim

3 yıl önce

sawashian
sawashian

Bende kısaca “gereksiz“ dedim onu da kabul etmedi :)

2 yıl önce

PerverGndz

burda need kullanamazmıyız

2 yıl önce

NUR-ELA

aynen . zaten kelimenin altındada yazıyor...

2 yıl önce

mehmetyurdakul1

rapor et bunu

2 yıl önce

elifnur83

"Hayır gerekmiyor" neden olmuyor?

3 yıl önce

emin581729

Aynen yaa oyle yazdım kabul etmedi :((

3 yıl önce

SerifMertK

Türkçesinde yani üzerine tıklayınca " gerekmiyor " yaziyor ama kabul etmiyor

3 yıl önce

atespg1

hayır gerekmiyor yazdım neden yanlış dedi açıklamasında öyle yazıyor ??

3 yıl önce

HandeYaman

hayır gerekmiyor diyorum olmuyor

3 yıl önce

mauzeof

hayır gerekmiyor da doğru değil mi?

3 yıl önce

akgulturkmn

Gerekmez dedim neden Kabul olmaz ??

4 yıl önce

b3rak

evet bunu kabul etmesi gerektiğini düşünüyorum çünkü gerekmiyor şimdiki zaman hadi onu kabul etmiyorsun. ama gerekmez geniş zamanın olumsuzudur. kabul etmesi gerekir gerekmezi

2 yıl önce

fatosmemo

Gerek yok'u kabul etmesi gerekirdi.....kizdim... Cok kizdimm

4 yıl önce

DIRT...DIVER

Hayır gerekmez yazdım kabul etmedi

4 yıl önce

NumanAsilk

Kesinlikle hayır gerekmiyor doğru cevaptır.

3 yıl önce

kutu18

ben de öyle dedim

1 yıl önce

bakidmr

Zorunlu degil niye olmasin ki

4 yıl önce

MuratYuksel44

Zorunluluk obligation'a karşılık gelir.

3 yıl önce

Llawlietttt

İngilizce türkçemizin zenginliğini kaldıramıyor sanırım. Gerekmiyor 'u kabul etmiyor.

3 yıl önce

mehmetbagli

hayır gerek yok'u kabul etmemeli miydi?

3 yıl önce

keremzdl

açıklamasında mile gerekmiyor yazıyor ama kabul etmiyor

3 yıl önce

GrkemYaya

Gerekmiyor yazdım kabul etmedi

3 yıl önce

Dileks2015

"Hayir" in noktasi yuzunden cevap yanlis kabul ediliyor, ayip yani

2 yıl önce

RafiTozkop

neden kabul etmiyor dediğiniz cevapların hepsi doğru ama duolingo app'in createrları bu bölümü biraz sallamış :)

2 yıl önce

ismetkaraa

Hayır, gerekmez de olmalı bence.

2 yıl önce

incikiran

Hayır gerekmiyor. Dedim yanlış dedi. Gerekmez desem anlayacağım ama Türkçesi olarak gerekmiyor vermiş

2 yıl önce

536tezcan

no(hayir) not(degil) necessary(lazim) (hayir lazim degil

2 yıl önce

Nida-Altan

Hayır gerekmiyoru neden kabul etmedi

2 yıl önce

Arya...

"Hayır,gereksiz."cevabını kabul etmemek oldukça gereksiz bir şey.

2 yıl önce

arf957392

Gereksiz neden olmaz

2 yıl önce

96Y02

hayır gerekmez'i neden kabul etmiyor ?

2 yıl önce

00LEVENT7

Hayır gerekli değil cümlesi yerine geçen gerekmiyor kelimesini yanlış sayıyor.

2 yıl önce

mertcan136

(hayır gerekmiyor) dedim kabul etmedi yhaa

2 yıl önce

Sefa331728

Gereksiz olamazmı aynı anlama geliyor

2 yıl önce

Rock_Roll

''Hayır, gereksiz'' neden kabul edilmiyor ?

2 yıl önce

hatininhayalleri

hayır, gereksiz. kabul edilmeli.

2 yıl önce

firework.

Sart değil i kabul etmeliydi

1 yıl önce

MehmetNuri750455

hayır, gerekli değil.

1 yıl önce

Alper782979

Hayır gereksiz dedim fakat kabul etmedi saçma ...

1 yıl önce

kabasakal45

Hayır gerekmiyor u kabul etmesi lazım.

1 yıl önce

Taner458721

Need ile necessary arasındaki farkı açıklayacak bir arkadaş varmıdır ? :-)

1 yıl önce

ismail719561

Need:gerekli necessary: gerekmiyor

4 hafta önce

egekiremiti

hayır gerekmiyor yazdım kabul etmedi

1 yıl önce

EvrenZeyti

"Gerekmiyor" u kabul etmeli

1 yıl önce

MuhammetEm739305

bazı kelimelerin ikinci anlamını kabul etmiyorsanız neden öle bir seçenek verdiniz

1 yıl önce

byburakmail

Gerekli degil ile gereksiz ayni sey degil mi

1 yıl önce

darkmarul

niye ''hayır gerekmiyoru'' kabul etmiyor ama kendisi altındaki anlamında gerekmiyor yazıyoooooo

1 yıl önce

mzfcn

"Hayır gerekmiyor" neden kabul etmiyor halbuki kelime altında da bu şekilde tercüme etmiş!!

1 yıl önce

qwerty609596

Gerek yok ile Gerekmiyor ayni olmali

1 yıl önce

T.Kara1

Gerekmiyor da bir alternatif

1 yıl önce

MemoSivuka

Xgxg ggg.3d

1 yıl önce

Cikolata6

öyle yazdım olmadı

11 ay önce

berjantotr

hayır gerek yok, hayır gereksiz ne fark var?

11 ay önce

Taylot07

Madafaka

10 ay önce

aleyna818104

Bende oluyor haha

9 ay önce

Velikaraki

necessary teriminin İngilizce Türkçe sözlükte anlamı {s} gereken Gerekenden daha fazla para harcamamaya çalışın. - Try not to spend more money than is necessary.

Tom'un bunu yapmasını durdurmak için gereken araçları kullanın. - Use whatever means necessary to stop Tom from doing that.

gerekli Ne hissettiğimi söyleyebilmeyi gerekli buluyorum. - I find it necessary to be able to say what I feel.

Yurt dışına gittiğinizde, bahşiş vermenin gerekli olduğunu aklınızda tutsanız iyi olur. - When you go abroad, you'd better keep in mind that tipping is necessary.

{s} gerekli, lüzumlu, lazım olan; zorunlu, zaruri {s} kaçınılmazicap etmek lazım olmak vazgeçilmez lazım olan iktiza etmek vacip {s} zorunlu Nancy'nin toplantıya katılması zorunludur. - It is necessary that Nancy attend the meeting.

Bütün üyelerin bu kurallara uyması zorunludur. - It's necessary for all members to follow these rules.

{i} lazım olan şey (Nükleer Bilimler) gerek Ne hissettiğimi söyleyebilmeyi gerekli buluyorum. - I find it necessary to be able to say what I feel.

Eğer yurt dışına gidiyorsanız, bir pasaporta sahip olmak gereklidir. - If you are going abroad, it's necessary to have a passport.

{i} gereken şey {s} lazım Onun lazım olacağını sanmıyorum. - I don't think that'll be necessary.

İyice dinlenmen lazım. - It is necessary that you take a good rest.

gerekli şey muhakkak necessarilyister istemez çaresiz Kesinlikle çaresiz olmasaydım senden gelmeni istemezdim. - I wouldn't have asked you to come if I weren't absolutely necessary.

gerekmek Bu belirsiz zamanlarda yaşamada, esnek olmak ve geleneksel değerlere esir olmamak gerekmektedir. - In living through these uncertain times, it is necessary to be flexible and not be a captive to traditional values.

Onun bir doktorla görüşmesi gerekmektedir. - It is necessary that she see a doctor.

gerekli lüzumlu

5 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.