Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"Ea mănâncă zahăr."

Traducere:She eats sugar.

acum 4 ani

3 comentarii


DanMarianB

Nu reusesc sa inteleg cand se foloseste s la sfarsit la cuvantul eat ca stiam ca se foloseste la plural dar in fraza de față le confund tot timpul

acum 4 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

La verbe la timpul prezent ”s”-ul apare doar pentru persoana a treia singular.

acum 4 ani

0764826068nrtel

Pentru he / she / it se foloseste s . De exemplu : She eats sugar .. Pentru we / you / they NU se foloseste s . De exemplu : They eat sugar .

acum 3 ani