1. Forum
  2. >
  3. Onderwerp: English
  4. >
  5. "The girl has the plates."

"The girl has the plates."

Vertaling:Het meisje heeft de borden.

June 8, 2014

8 opmerkingen


brittvos

het is toch bij mannelijk has en bij vrouwelijk have? zijn daar speciale regels voor als iemand het antwoord weet op mijn vraag geef a.u.b. antwoord want ik snap het niet meer

October 7, 2016

StefvanSchie

'Has' wordt gebruikt bij de derde persoon enkelvoud ongeacht het geslacht. 'Have' wordt gebruikt voor alle overige personen.

December 17, 2016

Amir316945

ik snap er ook niks van

September 13, 2019

sara198246

Het is toch de meisje heeft het bordt

August 4, 2019

Hadis.sultani

'The' is toch 'de'

February 13, 2018

marco190604

Ook het

March 7, 2018

gregjonath

Why is "het meisje" instead of "de meisje"? Thanks

June 8, 2014

Lenkvist

Because "meisje" is a neuter word. All words ending in "je" are het-words.

June 8, 2014
Leer Engels in slechts 5 minuten per dag. Gratis.