"Köpek senin çileğini yer."

Çeviri:The dog eats your strawberry.

4 yıl önce

49 Yorum


DHMunchen

The dog eat your the strawberry (the niye olmuyor sonuçta çileği'ni' diyoruz)

4 yıl önce

WhyS0Serious

eats your strawberry - (çileğini yer) the strawberry - (çileği yer) eats strawberry- (çilek yer)

3 yıl önce

Kaankrcn35

Tşkler

1 hafta önce

mustfafaatalay0

Aynen ya

2 yıl önce

Tugce2424

the ile alakası yok eats olucak (gerçi the sız da kabul etmiyo)

2 yıl önce

hekaaa

Yours neden olmuyor

4 yıl önce

mucalt

Evet biri buna cevap verebilir mi? Ben ayni hatayi yaptim

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

yours nesnenin yerini tutar yani "yours"tan sonra nesne gelmez, "your"dan sonra gelir. "Senin" yerine "seninki" de diyebilecegimiz her yerde "yours" kullanabiliriz

It is your strawberry AMA The strawberry is yours

4 yıl önce

everve

Çok sağol hep düşünüyodum bunu

6 ay önce

MetinAydinn

"It is your strawberry."

(O senin çileğin.)

"The strawberry is yours."

(Çilek senin ki.)

4 ay önce

Xalit

Harikasin

2 yıl önce

ismail950148

Abi cok.karisik burasi ya en cok yazilarin yerini kabul etmiyir

2 ay önce

Evgeni250405

kopek senin cilegini yer`i tercume ederken neden "A dog...." diye basliyor? Bir kopek demiyor ki...? Annamadim...

9 ay önce

omerbayraktar

eats niye s takısı gelmiş diye soruyoruz he she it olduğu zaman s takısı gelir diyorlar cümlenin neresinde he she it var ben göremedim. Detaylı açıklarmısınız

6 ay önce

nansi44

s takisi yuzunden vazgececegim nerdeyse Ingilizceyi ogrenmekten.Biri lutfen aciklasin bu olayi bize. Yoksa kafayi eatSsssssss

4 ay önce

fuad850632
2 ay önce

1enescakmak

eat değilde neden eats

1 hafta önce

rdvansinet

S takisi neden geldi?

4 yıl önce

nrdnhancr

He she it de fiillere s takisi gelir

4 yıl önce

karya_TR

Bu cumlede the olmaz. Cunku zaten senin cilegin diyor. Extradan the koymaya gerek yok. Ayrica oradaki eyleme s takisi gelmesi gerekir. Cunku he she it ' e s takisi gelir. Ama ozne cogulsa gelmez.

4 yıl önce

aslitan12

Ya biri cevap versin ya lutfen neden eats ve neden eatsdan sonra your strawberry yaziyoruzki ???

4 yıl önce

engin990274

Tekli sahislarda s takisi gelir mesela he eats drink milk ama the children eat drink milk anladin mi

5 ay önce

bthn01

Çünkü geniş zamanda he she it olduğu zaman fiile s takısı gelir

4 yıl önce

burcu4444

Neden eat degil de eat's

4 yıl önce

AliGundal

Your yerine you are olmazmi

4 yıl önce

zeroglu

's takisi karistirmis kafalari =)

3 yıl önce

crazyserayy

Niye the dog oluyor sadece dog diyemez miyiz ??

3 yıl önce

snmz10

A harfi neden geldi ?

3 yıl önce

dgnyrr

The strawberrys neden değil??? çileği diyor çünkü?

3 yıl önce

Onnour86

Belli bir köpekten bahsettiğimiz için the gelmesi lazım ve he/she/it kullanılırken s takısı fiile ekleniyor unutmayalım ^_^

3 yıl önce

tumertunali

The dog eats your the strawberry (the neden kabul etmiyor) cilegini ifadesi kullanilmis

3 yıl önce

Melek531989

Ya arkadaşlar şuana kadar tüm sorularda bütün doğru olan şıkları işaretleyin diyor ama 1 tane oluyor hep ben bunları doğru yapıyorumda kafam karışıyor bazen

3 yıl önce

CerenAkarsu

köpek senin çleğini yer taam mı? :D ^-^

2 yıl önce

turpayli
turpayli

“The” artikeli spesifik tanımlar için kullanılır.

Bu yazının alındığı kaynak http://www.abcingilizce.net/2012/09/ingilizce-the-kullanimi.html

Strawberry is a fruit - Çilek bir meyvedir.(Genelleme var.Bütün çilekler)

The strawberry is on the table - Çilek masanın üzerindedir.(Spesifik bir çilek.)

I want a strawberry - Bir çilek istiyorum. (Herhangi bir çilek.Spesifik değil.)

The dog eats your strawberry - Köpek senin çileğini yer.(Senin çileğin diyerek çileği belirtmiş oldu. 'The' artikelini kullanmaya gerek kalmıyor.)

2 yıl önce

Emre493975

Want istiyorum anlamında mi kullanılıyor

4 ay önce

sla763372

Tam 4 kere çileği yanlış yazdım artık dayanamayıp internetten bakarak yazdım sjjsjjsajsksj

2 yıl önce

smy0189

Neden başına 'a' getiriyoruz

1 yıl önce

ruya643556

Eat niye olmuyo yer demek sonnucda

1 yıl önce

FY02

a dog yazmadık diye ynış kabul ediyo bu ne yaa

1 yıl önce

fbesrafb24

The dog your eats strawberry degilmi

1 yıl önce

DraCornZil

the olmasa olmazmi

1 yıl önce

aligokan

Strawberry yerine blackberry yazdım iyi mi :)

9 ay önce

osman.onay

Cilegini diyor. İts yada her koyulmazmi.

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

"senin çileğini" yazıyor dikkat ettiyseniz. yani olmaz

4 yıl önce

hat.icecream

cilegi demiyor cilegini diyor o nedenle the kabul etmeyebilir

4 yıl önce

serdarboztas

Neden cherry olmuyor?

4 yıl önce

bthn01

Çünkü cherry kiraz demek

4 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.