1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "He cooks soup."

"He cooks soup."

Çeviri:O çorba yapar.

June 8, 2014

30 Yorum


OmerIsik

Yapar daha mantıklı ama cook pişirmek demektir. Haksızlık yapılmış


Selcen_Ozturk

yapar daha mantıklı, doğal olarak ana cevap. pişirmek de kabul ediliyor zaten daha neyi tartışıyorsunuz ki?


Nida-Altan

Nerde bir sorunun yorumuna baksam hep seni görüyorum


Irokih

türkçe-ingilizce kursun %22'sini o yazdı. ondan olabilir mi?


FerdiErdog

Aynen bende seni görüyorum Nida Altan


orde90

aslında ingilizcede de make soup daha mantıklı. bu çeviri ingilizcede make değil cook kullanılır gibi bir izlenim bırakıyor.


Selcen_Ozturk

ikisi de kullanılır; bunlar zaten Duolingo'nun kendi kaynak cümleleri biz yazmadık


Nejat167103

Pisirir icin yanlis cevap diyor. Kabul etmiyor.


Atomikbomb

Hayır edilmiyor!!!


EmreTantu

Ha çorba yapmak, ha çorba pişirmek?


[aktif olmayan kullanıcı]

    İkisini de kabul ediyor


Nejat167103

    Hayir pişirir kabul edilmiyor.


Kafakra67

    Aynen ing hocaları hep bize yemek ile alakalı olan pişirmeyi Cook yapmayı do olarak anlattı


Atomikbomb

    Asıl bana haksızlık yapıldı Ben mikrofon işaretine basıyorum-basıyorum hiç birşey olmuyor mikrofon kapalı diyor


kaankaratac

    Cooks pisirmek olarak turkcesi yaziyor ancak yapar dogru cevap denmis sorun mu var


KayhanPolat

    Çorbanın telafuzu ''Simp'' gibi çıkıyor, burada böyle mi söylenmesi gerekiyor yoksa sistemsel bir ses kayıt hatası mı var?


ingilizces9

    Bwnce haksızlık pişirir pişiriyor ne fark


evval871565

    Pişirir geniş zaman için kullanılır ki burası da öyle yani geniş zaman ama pişiriyor şimdiki zaman hata burada


nooman5

    bu kadın soup'a simp diyor


Ozgur735568

    Yapar mı pişirir mi karar verin artık


evval871565

    Bir şey sormak istiyorum Cook pişirmek demek peki burda neden yapmak anlamında kullanılmış???


atasciogluu

    Soup u yanlış mı okuyor ben anlamadım simp diyor sanki :)


YasinYAVUZ909784

    Neden he is cooks soup olmadi. He, she ve it'de is gelmiyor mu?


mevlt990521

    Bazi cumlelerin basina the gelyr bzen glmyr nedn acab


Atomikbomb

    Aslında -O_K- doğru diyor


Dolphingir465805

    Soup kelimesini doğru telaffuz etmiyor


Mert712583

    Çorba yapıcaktım olmadı

    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.