"He cooks soup."

Çeviri:O çorba yapar.

4 yıl önce

30 Yorum


OmerIsik

Yapar daha mantıklı ama cook pişirmek demektir. Haksızlık yapılmış

3 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

yapar daha mantıklı, doğal olarak ana cevap. pişirmek de kabul ediliyor zaten daha neyi tartışıyorsunuz ki?

3 yıl önce

Nida-Altan

Nerde bir sorunun yorumuna baksam hep seni görüyorum

3 yıl önce

FerdiErdog

Aynen bende seni görüyorum Nida Altan

2 yıl önce

orde90
orde90

aslında ingilizcede de make soup daha mantıklı. bu çeviri ingilizcede make değil cook kullanılır gibi bir izlenim bırakıyor.

3 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

ikisi de kullanılır; bunlar zaten Duolingo'nun kendi kaynak cümleleri biz yazmadık

3 yıl önce

EmreTantu

Ha çorba yapmak, ha çorba pişirmek?

3 yıl önce

borabora16

İkisini de kabul ediyor

3 yıl önce

n.uzuner

pişirir diyincede kabul ediyor ama ingilizcede fiiller cümleye göre anlamını değiştirebiliyor

3 yıl önce

smailAslan12

Doğru

9 ay önce

kaankaratac

Cooks pisirmek olarak turkcesi yaziyor ancak yapar dogru cevap denmis sorun mu var

4 yıl önce

KayhanPolat

Çorbanın telafuzu ''Simp'' gibi çıkıyor, burada böyle mi söylenmesi gerekiyor yoksa sistemsel bir ses kayıt hatası mı var?

3 yıl önce

-O_K-

http://tureng.com/search/soup

Buradan da dinleyebilirsiniz. Aksan farklılıkları.

3 yıl önce

KayhanPolat

Teşekkürler.

3 yıl önce

-O_K-

Rica ederim, ne demek.

3 yıl önce

OsmanAKTAS

aynen google translate He cooks soup. yaz dinle. simp demiyor

1 yıl önce

ingilizces9

Bwnce haksızlık pişirir pişiriyor ne fark

1 yıl önce

nooman5

bu kadın soup'a simp diyor

1 yıl önce

Engin725611

yemeğide erkekler yapsın oh kadınlar yatsın sadece

1 gün önce

megalila2003

O ÇORBA PİŞİRİR

3 yıl önce

evanyssa

telaffuzum nerede hatalı anlamadım halbuki çok basit bir cümle.

2 yıl önce

incikin_
incikin_

"Soup" derken "u" harfi biraz uzun okunuyor. /suğp/ gibi. Bir ihtimal ondan olabilir...

2 yıl önce

aleyna254599

Soyluyorum dogru degil diyip duruyo

2 yıl önce

KbraErtura1
1 yıl önce

KbraErtura1

Cooks pisirmek demek ama..

1 yıl önce

RumeysaNur517328

Pişirmek denmesi daha mantıklı

1 yıl önce

EylemREN

soup nasil cevrilmis ya

1 yıl önce

EypKaan5

Yapar doğru ama Cook var mantıksız

1 yıl önce

merTalhaUy

O corba yapar

9 ay önce

smeyye689170

Pisirmek mi yapmak mi

2 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.