"Hecookssoup."

Çeviri:O çorba yapar.

4 yıl önce

14 Yorum


OmerIsik

Yapar daha mantıklı ama cook pişirmek demektir. Haksızlık yapılmış

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

yapar daha mantıklı, doğal olarak ana cevap. pişirmek de kabul ediliyor zaten daha neyi tartışıyorsunuz ki?

3 yıl önce

Nida-Altan

Nerde bir sorunun yorumuna baksam hep seni görüyorum

3 yıl önce

FerdiErdog

Aynen bende seni görüyorum Nida Altan

2 yıl önce

orde90
orde90

aslında ingilizcede de make soup daha mantıklı. bu çeviri ingilizcede make değil cook kullanılır gibi bir izlenim bırakıyor.

3 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

ikisi de kullanılır; bunlar zaten Duolingo'nun kendi kaynak cümleleri biz yazmadık

3 yıl önce

EmreTantu

Ha çorba yapmak, ha çorba pişirmek?

3 yıl önce

borabora16

İkisini de kabul ediyor

3 yıl önce

kaankaratac

Cooks pisirmek olarak turkcesi yaziyor ancak yapar dogru cevap denmis sorun mu var

4 yıl önce

KayhanPolat

Çorbanın telafuzu ''Simp'' gibi çıkıyor, burada böyle mi söylenmesi gerekiyor yoksa sistemsel bir ses kayıt hatası mı var?

3 yıl önce

ingilizces9

Bwnce haksızlık pişirir pişiriyor ne fark

1 yıl önce

nooman5

bu kadın soup'a simp diyor

1 yıl önce

Engin725611

yemeğide erkekler yapsın oh kadınlar yatsın sadece

1 ay önce

Ozgur735568

Yapar mı pişirir mi karar verin artık

1 hafta önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.