"Doyouseethisfinger?"

Fordítás:Látod ezt az ujjat?

4 éve

9 hozzászólás


Cukibifi

Irasban helyes a mondat, de a program a mikrofonban azt mondja hogy "did you see this finger?" szoval ertheto ha rossz valasz kerul be, mert nem tudhatjuk hogy a hangra adjunk helyes valasz vagy az irasra. Utolag persze az irott verzio a helyes, de engem is megzavart a did.

3 éve

JustlikeWinnie

Én is zsigerből írtam hallás alapján a "did"-et hallva.

3 éve

lin288479

A hang múlt időt használ, az írott szöveg jelen időben van.

2 éve

BernadettH1

Lattad ezt miert nem jo?

4 éve

budai.doc

Have you seen this finger, vagy did you see this finger lenne.

4 éve

orgencs

Mert nincs a mondatban semmi múlt idő.

3 éve

Budapest4

Ha ujj van a mondatban, akkor csak rosszra lehet szamitani...

2 éve

EtaBalog

Did you see this finger? - ezt lehet hallani

4 hónapja

Zsolt264618

Did you...

2 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.