Το Duolingo είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος για να μάθεις ξένες γλώσσες σε όλο τον κόσμο. Και το καλύτερο; Είναι 100% δωρεάν!

"We are alone."

Μετάφραση:Εμείς είμαστε μόνοι.

πριν από 4 χρόνια

3 σχόλια


AlejandroR666
AlejandroR666

I reported it already but I'll do it here anyway: the answer doesn't correspond to the answer.

πριν από 4 χρόνια

mptmpt
mptmpt

I just saw your report, and fixed it. It happens sometime due to bugs, (or simply because we are tired) and the correct sentence is replaced with some random text. Thanks for helping us to find all these mistakes.

πριν από 4 χρόνια

Ioanna678593
Ioanna678593

Τι σημαίνει "random text". Από το ψάξιμο που έκανα βρήκα ότι μπορεί να είναι και όρος στην πληροφορική. Τι σημαίνει στην περίπτωση μας?

πριν από 7 μήνες