Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"Pisicile beau orice, de la lapte la bere."

Traducere:The cats drink anything, from milk to beer.

acum 4 ani

2 comentarii


RemusNG
RemusNG

De ce sunt corecte ambele variante?

acum 4 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

Spunem ”The cats drink ...” când ne refenim la ceva particular, la anumite pisici pe care le avem în fața ochilor.
Și spunem ”Cats drink ...” când ne referim în general, la toate animalele din această specie.

Traducerea în română este la fel pentru amândouă variantele, pentru că subiectul propoziției nu poate fi nearticulat.
Dar la traducerea spre engleză se acceptă ambele variante.

acum 4 ani