"Pisicile beau orice, de la lapte la bere."

Traducere:The cats drink anything, from milk to beer.

acum 4 ani

3 comentarii


Florin174698

Cred ca anything se foloseste in propozitiile negative si interogative iar everything in cele afirmative. Ori aici avem o una afirmativa nu era mai bine sa folosim - everything ?

cu 1 lună în urmă

RemusNG
RemusNG

De ce sunt corecte ambele variante?

acum 4 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

Spunem ”The cats drink ...” când ne refenim la ceva particular, la anumite pisici pe care le avem în fața ochilor.
Și spunem ”Cats drink ...” când ne referim în general, la toate animalele din această specie.

Traducerea în română este la fel pentru amândouă variantele, pentru că subiectul propoziției nu poate fi nearticulat.
Dar la traducerea spre engleză se acceptă ambele variante.

acum 4 ani
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.