دوولينجو هو أشهر طريقة لتعلم اللغات في العالم. والأفضل من ذلك، إنه مجاني 100%!

"طبق اليوم سمك."

الترجمة:The plate of the day is fish.

منذ 4 سنوات

47 تعليقًا


Xixii_i

The dish of the day is fish

منذ 4 سنوات

iyadmrn

the plate of today is fish?? نفسي افهم بس

منذ سنتين

abdulaziz.91

من المفروض يكون الجواب today's meal is fish لانو المقصود من الطبق هنا ليس الطبق نفسه وانما الوجبة

منذ سنتين

bayan462590

كماان ممكن كده

منذ سنتين

ahmhsin

the plate of today is fish

منذ 4 سنوات

Jessehowe0

الاجبات كلها عملتها و بيقولى بردو غلط

منذ سنتين

MT9HP7

طب ايه الحل انا مش عارف وكل اما اختار حاجة من التلات اجوبة تطلع غلط طب ايه

منذ سنة واحدة

adem891647

وكيف الحل

منذ سنة واحدة

moawia.mohamed

انا حليتها كده بس غلط today's dish is fish

منذ 4 سنوات

iyadmrn

لانك بترجم من جوجل يا حب

منذ سنتين

I_am_there

صح حلك انا حليتها زيك وطلعت من الأجوبة الصحيحة

منذ سنتين

mohamedabo636353

today's dish is fish انا كتبتها كده وغلط .. ليه ؟؟

منذ 4 سنوات

I_am_there

صح حلك انا حليتها زيك وطلعت من الأجوبة الصحيحة

منذ سنتين

asmaamedhat1

the palte of day is fish , whats wrong ??

منذ 3 سنوات

SchizoPhrenia0

because you typed it wrong .. it is "plate" not "palte"
يعني الجملة الصحيحة
the "plate" of "the day" is fish
the عشان التعريف ضيفت
"طبق اليوم" .. مش "طبق يوم"

منذ 3 سنوات

bayan462590

الخطآ بكلمة plate

منذ سنتين

TALIEES

كتبتها صح واعطاني غلط ( الاجابه رقم 2)

منذ سنتين

momo514733

ماهي فائدة of في الجمله ماذا تعني

منذ سنتين

Ahmedadly211173

تفيد الملكية لليوم

منذ 3 أشهر

bayan462590

Today's plate is fish

منذ سنتين

AymanElsha9

Today's a plate is fish

منذ سنة واحدة

Reda105636

The day's plate is fish هل تكون صحيحة

منذ سنة واحدة

SafaEid3

بجاوب عليها مش راضي بيقولي غلط ليه ؟ كل الاجابات غلط

منذ سنة واحدة

ahmadhasan585598

i did write today not the day

منذ سنة واحدة

stUQ4

نفس المشكلة عندي كل الاجابات غلط

منذ سنة واحدة

Sameh643816

اخترت الثلاثة اجوبة و يظهر لي ان الثلاثة خطأ !!!!

منذ سنة واحدة

h3uB2

ما الفرق بين plate, dish

منذ سنة واحدة

Ramaguhab

صح اجابتي

منذ سنة واحدة

Ehab157497

اخترت الاجوابه الصحيحه

منذ سنة واحدة

Hiba353196

كل الاجابات خاطئة

منذ سنة واحدة

wesal426541

The plate of day is fish

منذ سنة واحدة

Nosybaezza

فيش ولا اجابه صح حيرتونا

منذ سنة واحدة

bam-333

هل ينفع ان اقول the plate of "today" is fish.... is it true?

منذ سنة واحدة

batoOol8

جميع الاجابات خاطئة

منذ سنة واحدة

adem891647

يا جماعة كل الخيرات خاطئة وكلها غير مقبولة وما اعرف كيف انهي التمرين

منذ سنة واحدة

adem891647

كيف اكمل التمرين

منذ سنة واحدة

shosho95445

غلط ليه انا كتبتها كدة

منذ سنة واحدة

waleed571118

نفس التعليق الموجودة

منذ سنة واحدة

om44hasn

وش يعني ديش؟

منذ سنة واحدة

MohamadBar388089

لايختار اي خيار

منذ سنة واحدة

youstina827638

ايش هاد التخلف هاد ظلم والله

منذ سنة واحدة

norakaddah1
<pre>ليش لازم نضع of </pre>
منذ 7 أشهر

reanageeb

dish=طبق Plate= اطباق

منذ 6 أشهر

rasho437775

هل في فرق بين today و The day في الجمله ؟The plate of today is fish

منذ شهرين

mohamadhas552266

الاجابه صحيحه ومع ذلك البرنامج يخطئني...ولما اترجمها من خلاله يظهر صحه اجابتي

منذ شهرين

zainab933948

اخترت جميع الاجوبه و كلها غلط

منذ سنة واحدة

gam7alafyf

the answer ...

the plate of the day is fish..

the dish of the day is fish

منذ سنة واحدة