Το Duolingo είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος για να μάθεις ξένες γλώσσες σε όλο τον κόσμο. Και το καλύτερο; Είναι 100% δωρεάν!

"My scissors are on my desk."

Μετάφραση:Το ψαλίδι μου είναι πάνω στο γραφείο μου.

0
πριν από 4 χρόνια

10 σχόλια


aloeverainlove

λαθάκι στη μετάφραση

1
Απάντησηπριν από 4 χρόνια

glavkos
glavkos

γιατί θεωρείς ότι είναι λάθος ;

0
Απάντησηπριν από 4 χρόνια

aloeverainlove

όταν το ακούμε στα αγγλικά λέει τα ψαλίδια, και όταν το μεταφράζουμε δέχεται τον ενικό , το ψαλίδι μου είναι πάνω στο γραφείο μου.

0
Απάντησηπριν από 4 χρόνια

glavkos
glavkos

Το ψαλίδι είναι "a pair of scissors" στα αγγλικά...Επομένως το ένα δικό μας είναι διπλό στα Αγγλικά και συνεπώς μπαίνει στον πληθυντικό. Μεταφράζεται δε στα ελληνικά στον ενικό :) http://en.wikipedia.org/wiki/Scissors

3
Απάντησηπριν από 4 χρόνια

aloeverainlove

ευχαριστώ

0
Απάντησηπριν από 4 χρόνια

harrissouris

my shears are on my desk : και αυτό είναι σωστό

0
Απάντησηπριν από 2 χρόνια

thanasis53.

Τα ψαλίδια πληθυντικος πως γράφονται?

0
Απάντησηπριν από 1 χρόνο

aloeverainlove2

Ειμαι γιατρός π.χ. και πάνω στην εγχείρηση ζητάω από το βοηθό μου : can you give me the scissors? Τότε αυτός θα μου δώσει ένα. Εγώ πάλι αν θέλω 2-3 θα πρέπει να του ζητήσω: another one please. Όπως κατάλαβες και κατάλαβα κι εγώ θα χασομερησει λιγάκι αλλά θα συνεννοηθούν στο τέλος. Χεχεχε! Χωρίς πλάκα τώρα ρώτησα την κόρη μου και πήρα την εξής απάντηση: σκέτο scissors τα πολλά και αναλόγως, a pair of scissors το ένα. Δεν υπάρχει το pairs of scissors μου ειπε Υ.Γ. όπως βλέπεις είναι ασαφή σαν και την ....άντε άστο.

0
Απάντησηπριν από 11 μήνες