A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Direction!"

Fordítás:Irány!

4 éve

5 hozzászólás


szanyizoltan

Tipikus duolingos mondat: nem sok értelme van.

4 éve

FromLimerick

azt akarná ez jelenti, h "Irány Surány!" vagy "nyomás!" mert én azt nem hiszem

3 éve

PterTth2
PterTth2

Mit keres a vegen a felkialtojel?

4 éve

neuromint

It is a secret..... ;)

3 éve

Hencsi25

Mi a fenének van a forditasok között az Irányba, ha nem fogadja el??????? Pedig felkialtojellel több értelme lenne!

3 éve