"The man eats an apple."

Traducere:Bărbatul mănâncă un măr.

June 9, 2014

10 comentarii
Această discuție este blocată.


IoanLazar

imi spuneti va rog cand se adauga "s" ex: "eat", "eats"


fantomitzah

La timpul prezent, doar pentru persoana a treia singular (he/she/it = el/ea).


biancastefanescu

am avut exemplu cu "she eat" si" he eats"...nu inteleg, ca amandoua sunt la pers a treia singular; de ce forma eat e diferita? eat respectiv eats?


IoanLazar

imi spuneti va rog cand se adauga "the" ex: "the garden", "garden"


fantomitzah

Când trebuie ca substantivul respectiv să fie articulat hotărât. Dar atenție că nu întotdeauna este posibilă prezența/absența articolului în română și în engleză la o traducere, mai depinde și dacă există anumite prepoziții înainte sau pur și simplu de modul cum se exprimă ceva în fiecare din limbi.

Ai citit articolul de aici?


Daria-Crina

Doar nu am pus ă si am pus a mi s-a luat inima

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.