"The man eats an apple."

Traducere:Bărbatul mănâncă un măr.

June 9, 2014

9 comentarii


IoanLazar

imi spuneti va rog cand se adauga "s" ex: "eat", "eats"

June 9, 2014

fantomitzah

La timpul prezent, doar pentru persoana a treia singular (he/she/it = el/ea).

June 9, 2014

IoanLazar

Thanks

June 22, 2014

biancastefanescu

am avut exemplu cu "she eat" si" he eats"...nu inteleg, ca amandoua sunt la pers a treia singular; de ce forma eat e diferita? eat respectiv eats?

March 7, 2015

LucaPavel

Add ?

October 17, 2015

IoanLazar

imi spuneti va rog cand se adauga "the" ex: "the garden", "garden"

June 22, 2014

fantomitzah

Când trebuie ca substantivul respectiv să fie articulat hotărât. Dar atenție că nu întotdeauna este posibilă prezența/absența articolului în română și în engleză la o traducere, mai depinde și dacă există anumite prepoziții înainte sau pur și simplu de modul cum se exprimă ceva în fiecare din limbi.

Ai citit articolul de aici?

June 22, 2014

IoanLazar

multumesc

June 22, 2014

Iosifescu2

Jnnp

May 13, 2017
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.