1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "The man eats an apple."

"The man eats an apple."

Traducere:Bărbatul mănâncă un măr.

June 9, 2014

9 comentarii


IoanLazar

imi spuneti va rog cand se adauga "s" ex: "eat", "eats"


fantomitzah

La timpul prezent, doar pentru persoana a treia singular (he/she/it = el/ea).


biancastefanescu

am avut exemplu cu "she eat" si" he eats"...nu inteleg, ca amandoua sunt la pers a treia singular; de ce forma eat e diferita? eat respectiv eats?


IoanLazar

imi spuneti va rog cand se adauga "the" ex: "the garden", "garden"


fantomitzah

Când trebuie ca substantivul respectiv să fie articulat hotărât. Dar atenție că nu întotdeauna este posibilă prezența/absența articolului în română și în engleză la o traducere, mai depinde și dacă există anumite prepoziții înainte sau pur și simplu de modul cum se exprimă ceva în fiecare din limbi.

Ai citit articolul de aici?

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.