"The man eats an apple."

Traducere:Bărbatul mănâncă un măr.

acum 4 ani

9 comentarii


IoanLazar

imi spuneti va rog cand se adauga "s" ex: "eat", "eats"

acum 4 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

La timpul prezent, doar pentru persoana a treia singular (he/she/it = el/ea).

acum 4 ani

IoanLazar

Thanks

acum 4 ani

biancastefanescu

am avut exemplu cu "she eat" si" he eats"...nu inteleg, ca amandoua sunt la pers a treia singular; de ce forma eat e diferita? eat respectiv eats?

acum 3 ani

LucaPavel

Add ?

acum 3 ani

IoanLazar

imi spuneti va rog cand se adauga "the" ex: "the garden", "garden"

acum 4 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

Când trebuie ca substantivul respectiv să fie articulat hotărât. Dar atenție că nu întotdeauna este posibilă prezența/absența articolului în română și în engleză la o traducere, mai depinde și dacă există anumite prepoziții înainte sau pur și simplu de modul cum se exprimă ceva în fiecare din limbi.

Ai citit articolul de aici?

acum 4 ani

IoanLazar

multumesc

acum 4 ani

Iosifescu2

Jnnp

acum 1 an
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.