Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"The man eats an apple."

Traducere:Bărbatul mănâncă un măr.

0
acum 4 ani

9 comentarii


IoanLazar

imi spuneti va rog cand se adauga "s" ex: "eat", "eats"

10
Răspundeacum 4 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

La timpul prezent, doar pentru persoana a treia singular (he/she/it = el/ea).

10
Răspunde1acum 4 ani

IoanLazar

Thanks

4
Răspundeacum 4 ani

biancastefanescu

am avut exemplu cu "she eat" si" he eats"...nu inteleg, ca amandoua sunt la pers a treia singular; de ce forma eat e diferita? eat respectiv eats?

0
Răspundeacum 3 ani

LucaPavel

Add ?

0
Răspundeacum 2 ani

IoanLazar

imi spuneti va rog cand se adauga "the" ex: "the garden", "garden"

2
Răspundeacum 4 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

Când trebuie ca substantivul respectiv să fie articulat hotărât. Dar atenție că nu întotdeauna este posibilă prezența/absența articolului în română și în engleză la o traducere, mai depinde și dacă există anumite prepoziții înainte sau pur și simplu de modul cum se exprimă ceva în fiecare din limbi.

Ai citit articolul de aici?

12
Răspunde2acum 4 ani

IoanLazar

multumesc

3
Răspundeacum 4 ani

Iosifescu2

Jnnp

1
Răspundeacum 1 an