Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Eğer ben bunu yaparsam, o bana aşık olacak."

Çeviri:If I do this he will fall in love with me.

4 yıl önce

5 Yorum


mgvn
mgvn

with me fall in love kalıbı sonrası birlikte mi kullanılıyor ? me bana manasını bu cümlede sağlıyor gibi .

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

with gerekli. her fiilin yanında kullanılan edatlar var, o şekilde öğrenmek lazım

"fall in love with someone" = birine aşık olmak (eylem)

"to be in love with someone" = birine aşık olmak (durum)

"to love someone" = birini sevmek

4 yıl önce

mgvn
mgvn

tşkler

4 yıl önce

elif186994

Yaa çok uzun çok uğraşıyrsu bu cümlede

5 ay önce

Erkmen538248

He will fall in love with me if I do this yazdim kabul etmedi

3 ay önce