1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "This is important in some ap…

"This is important in some applications."

Çeviri:Bu bazı uygulamalarda önemlidir.

June 9, 2014

8 Yorum


bengder

türkçe açısından "bazı uygulamalar için bu önemli" dersek de doğru olmaz mı? yoksa for some applications mu denmesi gerek, denir mi?

July 16, 2014

YamurYamur2

in" yerine "for" daha uygun olmaz mıydı?

July 15, 2015

ece184812

Bu telaffuzlar da anami aglatti gobegimi catlatti beee

August 16, 2015

mavidusler

İn burda kafa karıştırıyor

June 9, 2014

yusufemre9

for olmazmı?

February 18, 2016

HulyaCakka

some birkac anlami olurmu? bu birkac uygulama icinde onemlidir,ayni anlami veriyor mu?

September 8, 2016

sonterekeme

aynısını yazdım kabul etmiyor Bu birkaç uygulamada önemlidir.

November 15, 2018

Murat707613

Bu bazı uygulamalar için önemli demek çok mu yanlış

April 20, 2018
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.