Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"Ei au un telefon lângă patul lor."

Traducere:They have a telephone next to their bed.

0
acum 4 ani

6 comentarii


iulian.mar

Parca, pe undeva prin lectii, aparea si "by" cu sensul de "langa". E posibil?

1
Răspundeacum 4 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

Am adăugat și varianta asta. Mersi!

1
Răspundeacum 4 ani

PurceaGabriel

Eu tot nu am inteles cand se foloseste them si cand se foloseste their. Poate cineva sa imi explice? Multumesc. :)

0
Răspundeacum 4 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

Vezi tabelul de aici.

În coloana a doua (”them”) sunt pronumele personale cu rol de complement în propoziție, adică aflate în cazul acuzativ.
I see them. = Eu îi văd pe ei. (Pe cine văd? Pe ei.)

În coloana a treia (”their”) sunt adjective posesive, adică arată cine este posesorul a ceva, iar după ele urmează obiectul posedat (un substantiv).
It is their bed. = Este patul lor. (Al cui este patul? Al lor.)

6
Răspunde1acum 4 ani

PurceaGabriel

Mulțumesc

0
Răspundeacum 4 ani

Straub522354

Dar varianta cu "near"in loc de "next"nu este corecta?

0
Răspundecu 4 luni în urmă