"Ei au un telefon lângă patul lor."

Traducere:They have a telephone next to their bed.

June 9, 2014

24 de comentarii
Această discuție este blocată.


EdiStraub

Dar varianta cu "near"in loc de "next"nu este corecta?


iulian.mar

Parca, pe undeva prin lectii, aparea si "by" cu sensul de "langa". E posibil?


fantomitzah

Am adăugat și varianta asta. Mersi!


Adrian0109

Nu s-a adaugat nimic... tocmai am folosit acum acest cuvant si nu a mers.. daca tot spuneti asta, puneti si in aplicare...


OtiliaSim1

de ce nu e buna si varianta cu 'near'?


Magdalena25119

Este bună varianta ta,,They have a phone near their bed"!


Gimini4

Va rog ,cand folosim:near,next to sau besinde?


Nadia315508

next to= langa, chiar langa

near= aproape,in apropiere, nu departe

beside=langa,pe langa,in afara de


PurceaGabriel

Eu tot nu am inteles cand se foloseste them si cand se foloseste their. Poate cineva sa imi explice? Multumesc. :)


fantomitzah

Vezi tabelul de aici.

În coloana a doua (”them”) sunt pronumele personale cu rol de complement în propoziție, adică aflate în cazul acuzativ.
I see them. = Eu îi văd pe ei. (Pe cine văd? Pe ei.)

În coloana a treia (”their”) sunt adjective posesive, adică arată cine este posesorul a ceva, iar după ele urmează obiectul posedat (un substantiv).
It is their bed. = Este patul lor. (Al cui este patul? Al lor.)


Cristina770274

I go to them ( la ei) I have their books ( a lor) Sper sa inteles Zi buna


Lorel110130

De ce next ? Nu trebuia near ??


Magdalena25119

Și,,They have a telephone to their bed=Ei au telefon la patul lor",suna corect in limba noastră!


CalinNavolan

De ce nu est acceptat "near"?


Maria372727

Am scris corect de ce a luat o viață


Costus85

❤❤❤❤ English


KarolImre

Nu vad greseala????


Vasi864607

Răspunsul meu e corect dar sistemul nu il validează.De ce?


tiana595632

Pe bune! Si eu am scris la fel! Se întâmplă ceva ciudat!!!


tiana595632

Si eu am scris exact la fel! Ce nu este bine? Insramna ca nu functioneaza bine duplingo???


tiana595632

Bai frate ce nu este bine ca ma enervezi!!!!


Steve753137

"They have a phone near the their bed" = de ce o consideră greșită?

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.