1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Why do we assume the boss kn…

"Why do we assume the boss knows everything?"

Çeviri:Neden patronun her şeyi bildiğini farz ediyoruz?

June 9, 2014

4 Yorum


MuratOnuk1

aynı cümle he ile kullanıldığında, başka bir örnekte olduğu gibi, that kullanılıyor burada neden kullanılmadı?


JnB354

Yavaş dinlemeye basın, açıkca; "Knews everything" diyor...


mhrbn1

Ben de neden ''that'' kullanmadığımızı anlamadım ??


sonterekeme

"Neden patronun herseyi bildiğini varsayıyıyoruz" Kabul etmesenizde sıkıntı değil ben doğru yaptığımı biliyorum ve duo'yu Allaha havale ediyorum cinnetin sınırında gezdiriyor çoğu zaman.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.