Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"The shirt is under the pants."

Çeviri:Gömlek pantolonun altında.

0
4 yıl önce

24 Yorum


Lumi84

kafa karistiracak cumleler vermeseniz ya. gömlegin pantolonun altinda ne işi var?

23
Cevap ver3 yıl önce

Zeynep565730

Çok haklısın bencede.

1
Cevap ver2 yıl önce

mehmetyurdakul1

önemli olan yapıyı öğrenmen

1
Cevap ver2 yıl önce

incikin_
incikin_

Bu şekilde ezber, tahmin veya mantıkla değil, hakikaten kelimelerin anlamını bilerek ve cümleyi anlayarak cevap veriyorsunuz. Üstelik sizi cümle üzerinde düşündürdüğünden tuhaf örnekler daha akılda kalıcı oluyor.

1
Cevap ver9 ay önce

ARDA557881

Ama bu sadece bir soru

0
Cevap ver2 yıl önce

EmreAtakan1

pantalon yaptım kabul etmedi :D

14
Cevap ver3 yıl önce

Zeynep432109

Aynen :D

1
Cevap ver2 yıl önce

coderhan.net

bende :)

1
Cevap ver2 yıl önce

ARDA557881

The shirt : gömlek Under: altında Pants: pantolonlar

The shirt is under pants : gömlek pantolonun altında. Bu cumlede pants yazıyor.Fakat bu cümle gereği , cümle anlamı için kullanılıyor.

5
Cevap ver2 yıl önce

h.ibrahiminan

Ya bir tane harften koca bir canı yakması hiç hoş değil sırf pantalonun değil pantolonun yazdığım için canımı sildi halbuki "ı" harfi yerine "i" koyunca kabul ediyor ama

3
Cevap ver3 yıl önce

tunc1905

Pantalon yazdim kabul etmedi

0
Cevap ver3 yıl önce

EfkanKara1

Pantalon yazdim kabul etmedi pantolon olacakmis moralim bozuldu bak

1
Cevap ver2 yıl önce

merveyasar3

Gayet guzel yapiyi ogreniyoruz sonucta ... Tabiki kafa karistirici olacak ...

1
Cevap ver1 yıl önce

damla205969

Gömleği bulamazsın ki Allah allah

1
Cevap ver1 yıl önce

SoydanDerm

Shoes'u shoe yaptınız, pants'i de pant yaparsınız sandım.

0
Cevap ver3 yıl önce

incikin_
incikin_

Ayakkabının tekini kastederek "shoe" demiş olabiliriz. "Pants" hiçbir zaman tekil kullanılmıyor. Tek paçasını kesip giyen varsa bilemiyorum:)

0
Cevap ver9 ay önce

thf19
thf19

Atin da yazdim saymadi bu sey şu kelimesine su yazinca kabul ediyor bunu neden etmiyor

0
Cevap ver2 yıl önce

anonim867561

ben pantolon yerine pantalon yazdim kabul etmedi yaa :((

0
Cevap ver1 yıl önce

YusufDemir17

bu ne saçma şey ya pantalon yazdım 2 kere kabul etmedi pantolon muş doğrusu haaa çok fark ediyor zaten böyle ufak hatalar üzücü

0
Cevap ver11 ay önce

HasanEvli

Yanlislikla mikrofonu kapattık açalım artik

0
Cevap ver9 ay önce

Whiskeyice

Ne yazdım hiç bilmiyorum, niye kabul etmedi (=

0
Cevap ver8 ay önce

CD61pSjh

Pants dendiğini tek anlamayan benim sanırım

0
Cevap ver6 ay önce

DUmitDemir

külot = panties, pants, underpants, panty, underwear, knickers pantolon = trousers "Gömlek külotun altında." çevirisi de doğru kabul eldilmelidir.

0
Cevap ver2 ay önce

Hseyinsar5

Gömlek Psntalonların altında olunca nasıl oluyor

0
Cevap ver1 ay önce