A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Currently there are three schools."

Fordítás:Jelenleg három iskola van.

4 éve

6 hozzászólás


AttilaBerkics

"Jelenleg ott három iskola van" ,szerintem ez is jó megoldás,ennek ellenére nem fogadja el.

4 éve

Maminti.
Maminti.

Jelenleg ott három iskola van = Currently there are three schools there

4 éve

Hugi_52

Az egyik there csak a határozatlan alany létezését hangsúlyozza. Ha még egyszer kiírjuk, az jelentené azt, hogy ott van!

4 éve

giziuni

Az "aktuálisan" szó nem ugyanezt jelenti?

1 éve

LizKiss2

A "currently" kiejtese hibas, helyesen karentli es nem kornli.

1 éve

KovacsBenjamin

Pontosan EL KELLENE FOGADNI!!!!!!!!!!!!!!!

4 éve