"Wereadanewspaper."

Traducere:Noi citim un ziar.

acum 4 ani

6 comentarii


Paul792396

Greseala la pronuntie..

acum 4 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

Detaliază, te rog. Ce anume ți se pare că e greșit?

acum 4 ani

rahelabuy

O intrebare : Aici sunt cuvinte capcana , adica : = citim este cu C mare Iar : = noi este cu mic ? Nu înțeleg!

acum 4 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

În română pronumele subiect poate fi omis pentru că se deduce din verb, deci se acceptă și traducerea ”Citim un ziar.”, de aceea îți apare ”citim” cu literă mare (dar nu știu de ce îți apare ”noi” cu literă mică). Oricum, nu trebuie neapărat să te concentrezi pe pe asta ci să încerci să creezi o soluție corectă indiferent de cum sunt scrise cuvintele.
Ai încercat să alegi ”noi” + ”Citim” + ... și ți-a zis că e greșit?

Te rog să nu postezi mai multe mesaje unul după altul înainte de a primi un răspuns. Dacă vrei să adaugi/corectezi ceva, folosește opțiunea ”Editează” de sub primul tău mesaj și șterge-l te rog pe al doilea. Mersi!

acum 4 ani

rahelabuy

Pardon, cu n mic

acum 4 ani

EnySiAndre

La mine apare N mare c mic da e faza că tu trebuie să tastezi deci înseamnă că tu ai greșit nu jocul

cu 8 luni în urmă
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.