1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "The grandmother"

"The grandmother"

Fordítás:A nagymama

June 9, 2014

18 hozzászólás


BlintBir1

A "nagyi" az smafu? :(


Harga

Nem smafu!!! Granny.


tivike1986

Ugyanígy jártam.


Petmaestro

Azt még nem érti a rendszer!

Amúgy a "nagyi" az szlengesebb kifelyezés. De jelezzétek, hátha elfogadják! :)


OkosDuolingo

Nekem elfogadta a nagyit........


macimano09

Nagyon jó ténleg így van jó így ismeri a bagoly az angolt és így tanít rá!!!


brigg3

A mama = mom. A nagyi = granny


szep_zoe2002

a ,,the grandmother,, az nem lehet ,,a mama,, csak a ,,nagymama,, ? ☺


DemeterCsenge1

én azt írtam hogy ,,a mama" és nem fogadta el :/


SzecsdiDvi

Grammyt nem fogadja el


seherezade

mert az egy díj


huttermgma

A mama mièrt nem jó????


Kiwy44

Nekem a grandmother a mamát jelenti.


karak74

Pedig ha ezt nem fogadja el a rendszer, akkor József Attilát is lepontozná magyarból!


Chanhassen

Számolom, hatodjára kapom ugyan ezt a feladatot...

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.