"The grandmother"

Fordítás:A nagymama

4 éve

17 hozzászólás


BlintBir1

A "nagyi" az smafu? :(

4 éve

tivike1986

Ugyanígy jártam.

4 éve

Harga

Nem smafu!!! Granny.

7 hónapja

Petmaestro

Azt még nem érti a rendszer!

Amúgy a "nagyi" az szlengesebb kifelyezés. De jelezzétek, hátha elfogadják! :)

4 éve

szep_zoe2002

a ,,the grandmother,, az nem lehet ,,a mama,, csak a ,,nagymama,, ? ☺

3 éve

macimano09

Nagyon jó ténleg így van jó így ismeri a bagoly az angolt és így tanít rá!!!

3 éve

brigg3

A mama = mom. A nagyi = granny

3 éve

DemeterCsenge1

én azt írtam hogy ,,a mama" és nem fogadta el :/

3 éve

SzecsdiDvi

Grammyt nem fogadja el

3 éve

seherezade

mert az egy díj

2 éve

huttermgma

A mama mièrt nem jó????

1 éve

Kiwy44

Nekem a grandmother a mamát jelenti.

3 éve

karak74

Pedig ha ezt nem fogadja el a rendszer, akkor József Attilát is lepontozná magyarból!

1 éve

Chanhassen

Számolom, hatodjára kapom ugyan ezt a feladatot...

3 éve

kawabiker

Mama!!!!!!!!!!!

4 éve

macimano09

Ez ténleg az!!

3 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.