"O akşam yemeğinden sonra ders çalışır."

Çeviri:She studies after dinner.

4 yıl önce

8 Yorum


burhanzdemir

Bu hata mesajı da yıllarca bizi 'ders çalışmak = study lesson' şeklinde kandıran ingilizce öğretmenlerine gelsin

4 yıl önce

ozgurartan

Allah onların topunu yaban ellerde rehbersiz bıraksın

4 yıl önce

OmerPETEK

:)

3 yıl önce

ersoybal

"Then" yazan baska biri varmi....

4 yıl önce

wsynduo

Then'de de sonra anlami var ama su sekilde bir anlam cikar; he studies then he have dinner=o çalışır sonra aksam yemegi yer.

3 yıl önce

mcd86

he studies lesson after dinner !! neden :(

2 yıl önce

Rftyklmz
Rftyklmz

he works study after dinner olmaz mı :(

2 yıl önce

kadir162319

he works study after the lunch sanırım o ders çalışmaya çalışır öğleden sonra demeyi başardım. :)

2 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.