"Ben en az haftada bir kez kütüphaneye giderim."

Çeviri:I go to the library at least once a week.

4 yıl önce

9 Yorum


xoutoforderx

the 'yı kullanmadım hata verdi. the belirleyici değil mi belirli bir kütüphaneye gittiğimizi anlamıyorum ben bu cümleden.

4 yıl önce

dilankoc

Aynen katılıyorum

4 yıl önce

Viforvendetta

Haftada bir kez gittiğiniz kütüphaneyi nasıl bilmiyorsunuz :)

4 yıl önce

xoutoforderx

burada kütüphaneye gitme alışkılanlığından bahsedildiğini düşünüyorum. aynı kütüphaneye gittiğimizden değil. bence !!!

4 yıl önce

merKsrseve

The dan nefret ediyorum!!! Her hatamda karsima cikiyor

4 yıl önce

UmutGrzl

At least en azından, hiç değilse anlamını taşımıyor muydu?

1 yıl önce

AkcabeyLee

Türkçesi sıkıntılı, ben en az haftada değil ben haftada en az olmalı

1 yıl önce

GkhanAkgl5

At hatalı.yazılmaması gerekiyordu

8 ay önce

BogachanUnc

He goes to the school kabul etmemişti. Ne biçim harfitarifmiş bu. (Bunu çevirene 100 lindöt)

3 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.