1. Forum
  2. >
  3. Konu: Russian
  4. >
  5. "Её кошка ест всё."

"Её кошка ест всё."

Çeviri:Onun kedisi her şeyi yiyor.

July 7, 2019

8 Yorum


AsinPerisi

ест - yiyor, есть - var..myakki znaka diqqət edilməlidi


johndeep

Onun kedisinin her şeyi var. Neden kabul edil medi


ALYALK

ест - yiyor, есть - var. orada ест kullanıldığı için "onun kedisi herşeyi yer" olmalı:)


Gogol_bordello

Onun kedisinin herşeyi var neden olmadı?


MerveNurr99

Çünkü onun kedisinin her şeyi yok.


MerveNurr99

Her bulduğunu yiyor :D


MustafaTCa

O kızın kedisi olmalı. Onun değil.


MerveNurr99

"Eril - onun" da "кот", "dişil-onun" da "кошка" kullandık. Bu hep böyle mi olmalı, yoksa ikisine de ikisi fark etmiyor mu?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.