A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Reggel tanul."

Fordítás:She studies in the morning.

0
4 éve

7 hozzászólás


ijenei

a "learns" miért nem jó?

2
Válasz4 éve

kecsek
kecsek

Anglolul mas a jelentesuk: Study=pl. mikor valaki ul egy konyv mellett es megprobalja megtanulni. Learn = (ebben a helyzetben) az is benne van hogy a tanulasnak van eredmenye. I study English in order to learn it.

6
Válasz4 éve

ijenei

Köszönöm

0
Válasz4 éve

meszasa

Hmm újat tanultam. Köszönöm

0
Válasz1 éve

Kinga48
Kinga48

A gond az, hogy a magyar mondatból nem derül ki, hogy a 'tanul' szó melyik angol fordítása kell, így mindkettőt (studies ill. learns) el kellene fogadni helyesnek.

1
Válasz11 hónapja

polokov

igen, pontosan

0
Válasz1 hónapja

Sztankay54

learn az azt jelenti,hogy tanul méghozzá eredményesen. a study pedig csak tanulmányoz,nézeget.Ezek után korrigálhatnának a tisztelt fejlesztők.

0
Válasz2 éve