"Reggel tanul."

Fordítás:She studies in the morning.

4 éve

7 hozzászólás


Kinga48
Kinga48

A gond az, hogy a magyar mondatból nem derül ki, hogy a 'tanul' szó melyik angol fordítása kell, így mindkettőt (studies ill. learns) el kellene fogadni helyesnek.

1 éve

polokov

igen, pontosan

6 hónapja

ijenei

a "learns" miért nem jó?

4 éve

kecsek
kecsek

Anglolul mas a jelentesuk: Study=pl. mikor valaki ul egy konyv mellett es megprobalja megtanulni. Learn = (ebben a helyzetben) az is benne van hogy a tanulasnak van eredmenye. I study English in order to learn it.

4 éve

ijenei

Köszönöm

4 éve

[törölt felhasználó]

    Hmm újat tanultam. Köszönöm

    1 éve

Sztankay54

    learn az azt jelenti,hogy tanul méghozzá eredményesen. a study pedig csak tanulmányoz,nézeget.Ezek után korrigálhatnának a tisztelt fejlesztők.

    2 éve
    Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.