1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "I have a million friends."

"I have a million friends."

Çeviri:Benim bir milyon tane arkadaşım var.

June 10, 2014

26 Yorum


Sompaliton

ben bir milyon arkadaşa sahibim neden olmuyor


iitenbilen

"Bir milyon dostum var" yazdim kabul etmedi sistem. Demek ki hepsi dost degil bize :)


lBurak53l

On Yüz Bin Milyon Baloncuk.


AlperAdali

"benim 1000000 arkadaşım var" yazan biri var,ama tabiki yanlış :)


Seyma65

Milyon tane demek kimsenin aklına neden gelmemiş:))


Bahattin9375

Ne kadar çok arkadaş o kadar çok bela


nilgunkrdl

Benim bir milyon arkadaslarim var kabul etmedi


bahram01

bir sayisiyla arkadaslar islenmez


sfros

Bir milyon arkadaşa sahibim olmalıydı.


CevaBveremedi

""Sompaliton"" ben bur milyon arkadaşa sahibim demek biraz saçma

olur. Mesela "bir gazeteye sahibim" dersin anlamsız olmaz. Sahip

olmak kalıbını canlılarda kullanınca çoğu zaman anlamsız ve yanlış olur


furkhan

"Milyonlarca arkadaşım var" dedim, bu kabul edilmeli. Alternatiflere eklemelisiniz.


asdzxvasd

milyonlarca demiyor ki, bir milyon diyor.


mutluGirgi

Aynen 1 milyon diyor


MeteUlku

"Milyonlarca arkadaşım var." = "I have millions of friends."


tanricasivenus

Milyon tane dedim oldu :)


Turker90

"ı have one million friends" de kabul edilmeli.


ethemoguz

dost niçin kabul edilmiyor ki acaba


sevinc837534

Bir milyon arakdaşa sahibim de doğru


Ahmet310977

ben bir milyon arkadaşa sahibim yaptım ama kabul etmedi çok saçma.


seferfatih1

çocuğun bir milyon arkadaşı var yuh a**


Berkay62585

Benim milyonlarca arkadaşım var neden olmadi


mer426956

So* siz a ler sürüsü or**** childrens leri siz soktumun orosbuları


FatmaP.1

Tane burada nerede var ki. Biz burada ingilizce öğrenmeye çalışıyoruz bu kadar türkçe dilbisi ayrıntı ve sıkıcı ya saçmalık


ibraa23

I have a million friends - Benim bir milyon arkadaşım var

I have for millions friends - Benim milyonlarca arkadaşım var


Ravza972789

Tane yazmayınca da kabul etmiyor

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.