"I have a million friends."

Çeviri:Benim bir milyon tane arkadaşım var.

4 yıl önce

25 Yorum


Sompaliton
Sompaliton

ben bir milyon arkadaşa sahibim neden olmuyor

3 yıl önce

iitenbilen

"Bir milyon dostum var" yazdim kabul etmedi sistem. Demek ki hepsi dost degil bize :)

3 yıl önce

lBurak53l

On Yüz Bin Milyon Baloncuk.

1 yıl önce

AlperAdali

"benim 1000000 arkadaşım var" yazan biri var,ama tabiki yanlış :)

2 yıl önce

Seyma65

Milyon tane demek kimsenin aklına neden gelmemiş:))

1 yıl önce

cicikus124

arkadan çalmaya başlayan ah yalan dünya türküsü :(

1 yıl önce

Bahattin9375

Ne kadar çok arkadaş o kadar çok bela

11 ay önce

nilgunkrdl

Benim bir milyon arkadaslarim var kabul etmedi

3 yıl önce

bahram01

bir sayisiyla arkadaslar islenmez

2 yıl önce

sfros
sfros

Bir milyon arkadaşa sahibim olmalıydı.

2 yıl önce

sevinc837534

Bir milyon arakdaşa sahibim de doğru

1 yıl önce

orxan79177

Sevinc

5 ay önce

Ahmet310977

ben bir milyon arkadaşa sahibim yaptım ama kabul etmedi çok saçma.

1 yıl önce

Berkay62585

Benim milyonlarca arkadaşım var neden olmadi

1 yıl önce

mer426956

So* siz a ler sürüsü or**** childrens leri siz soktumun orosbuları

5 ay önce

amil72375

""Sompaliton"" ben bur milyon arkadaşa sahibim demek biraz saçma

olur. Mesela "bir gazeteye sahibim" dersin anlamsız olmaz. Sahip

olmak kalıbını canlılarda kullanınca çoğu zaman anlamsız ve yanlış olur

1 ay önce

furkhan

"Milyonlarca arkadaşım var" dedim, bu kabul edilmeli. Alternatiflere eklemelisiniz.

3 yıl önce

asdzxvasd

milyonlarca demiyor ki, bir milyon diyor.

3 yıl önce

mutluGirgi

Aynen 1 milyon diyor

3 yıl önce

MeteUlku
MeteUlku

"Milyonlarca arkadaşım var." = "I have millions of friends."

2 yıl önce

tanricasivenus

Milyon tane dedim oldu :)

3 yıl önce

Turker90

"ı have one million friends" de kabul edilmeli.

3 yıl önce

ethemoguz

dost niçin kabul edilmiyor ki acaba

3 yıl önce

seferfatih1

çocuğun bir milyon arkadaşı var yuh a**

1 yıl önce

mer426956

Hadi sevişelim

5 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.