1. Forum
  2. >
  3. Konu: Russian
  4. >
  5. "Они много ходят."

"Они много ходят."

Çeviri:Onlar çok gidiyorlar.

July 11, 2019

7 Yorum


bL2x6

Bu nasil cümle?


shahin01

Aslinda "yururler" olacaq " onlar cok yururler"


Nesim55

Hem özne "Onlar" hem de fiil "gidiyorlar" çoğul olmak zorunda değil. Özne çoğul ise fiil çoğul olmayabilir.Cümle "Onlar çok gidiyor" olabilir. 18.9.2020


yilmaz733759

Ben anlamiyorum много kelimesini bazen cok fazla yaziyorsunuz bazen sadece cok yaziyorsunuz


Hazanlam826253

Onlar çok fazla yürüyorlar.


Hazanlam826253

Onlar çok fazla yürüyorlar.


Asm240991

Özne çoğulsa yüklem tekil olur

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.