Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"Dziecko je makaron."

Tłumaczenie:A child is eating pasta.

4 lata temu

10 komentarzy


qwerty1999

Czemu a pasta jest źle?

4 lata temu

nett13211

Ponieważ tam jest napisane makaron a nie opakowania makaronu czyli oznacza to, że samego makaronu jako tego w opakowaniu nie policzymy a tylko przed rzeczownikami policzalnymi w liczbie pojedynczej dajemy a/an.

4 lata temu

klobak

A dlaczego, "the child, a child" a nie po prostu "child" ?

4 lata temu

Julia832189

Nwm tonjest troche dziwne;)

4 miesiące temu

Anna379725

Mi pokazuje bład że powinno być "some pasta" a nie "a pasta"

5 miesięcy temu

Alicja475747

Czemu musi być is przed eating

3 miesiące temu

JaninaArndt

Nie ma literki "a"....

2 miesiące temu

Zenon108825

Noodle to też makaron

2 miesiące temu

Roksana770836

Czemu jest tam "is" nie rozumiem :/

1 miesiąc temu

Marek230754

Też nie rozumiem czemu jest tam "is". Czy ktos może to wyjaśnić?

2 tygodnie temu