"Dziecko je makaron."

Tłumaczenie:A child is eating pasta.

4 lata temu

16 komentarzy


qwerty1999

Czemu a pasta jest źle?

4 lata temu

nett13211

Ponieważ tam jest napisane makaron a nie opakowania makaronu czyli oznacza to, że samego makaronu jako tego w opakowaniu nie policzymy a tylko przed rzeczownikami policzalnymi w liczbie pojedynczej dajemy a/an.

4 lata temu

klobak

A dlaczego, "the child, a child" a nie po prostu "child" ?

4 lata temu

buskes76

rzeczownik "Child" - "Dziecko" jest policzalny zatem musi być
albo "A" jeśli chodzi o dziecko tak ogólnie (lub pierwszy raz wspominane wśród rozmówców) ,
albo "The" jeśli chodzi o dziecko już określone wśród rozmówców.
Natomiast "pasta" - "makaron" jest niepoliczalny zatem NIGDY "A" (ja to sobie nazywam nieme "a") jeśli chodzi o jakiś nieokreślony makaron (chyba że określono by porcję tego makaronu np opakowanie itp to wtedy "a" gdyż w porcja jest już policzalna) , albo powinno być "the" jeśli chodzi o określony wśród rozmówców makaron

2 miesiące temu

skybot1

No wlasnie. A gdzie to dziecko zostalo wczesniej okreslone? Ja tu nie widze takiego zdania wiec nie pojmuje z jakiej racji to ,,the" tam koniecznie musi wystapic.

1 miesiąc temu

Julia832189

Nwm tonjest troche dziwne;)

8 miesięcy temu

marta972332

Chodzi o czas present continous czyli że on je teraz ten makaron a nie tak w ogóle.

3 miesiące temu

Alicja475747

Czemu musi być is przed eating

7 miesięcy temu

buskes76

1) "A (/The) child is eating {the} pasta"
2) "A (/The) child eats {the} pasta"

2 miesiące temu

seba131792

Czemu "eating"? Bardzo prostą regułe ktoś ma?

1 miesiąc temu

Anna379725

Mi pokazuje bład że powinno być "some pasta" a nie "a pasta"

9 miesięcy temu

[użytkownik usunięty]

    Nie ma literki "a"....

    6 miesięcy temu

Zenon108825

    Noodle to też makaron

    6 miesięcy temu

Roksana770836

    Czemu jest tam "is" nie rozumiem :/

    5 miesięcy temu

Marek230754

    Też nie rozumiem czemu jest tam "is". Czy ktos może to wyjaśnić?

    4 miesiące temu

Madziek14

    Gdy mamy Czasownik eating zawsze przednim dajemy wtedy is

    3 miesiące temu
    Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.