"Idriveforanhourtomyfriend'shouse."

Traducere:Eu conduc timp de o oră până la casa prietenului meu.

acum 4 ani

8 comentarii


iulian.mar

Intr-o converasatie reala (fara text) cum iti dai seama daca se vorbeste despre "casa prietenilor mei" (my friends' house) sau "casa prietenului meu" (my friend's house)?

acum 4 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

Nu îți poți da seama decât din context (pronunția este aceeași).

acum 4 ani

migaiogi

catre SAU spre (to)

acum 4 ani

PurceaGabriel

De ce nu este corect: "conduc de o ora?"

acum 4 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

Când spunem ”Eu conduc timp de o oră până la ...”, oferim o informație generală, cât durează acel drum indiferent de momentul când este făcut, deci în engleză folosim Present Simple.
”I drive for an hour ...”

Când spunem ”Eu conduc de o oră ...”, înseamnă că acțiunea s-a petrecut în trecut iar acum tocmai se încheie, deci în engleză folosim Present Perfect Progressive (numit și Present Perfect Continuous).
”I have been driving for an hour ...”

Aveți aici și aici două tabele cu explicații scurte despre folosirea diferitelor timpuri în engleză.

acum 4 ani

ioan-54

Ar tebui sa fie corect

acum 4 ani

Nastiusha2

contează atît de mult "pînă" sau "până" ?

acum 2 ani

migaiogi

Oarecum. Acestea sunt regulile Academiei Romane. Nu se mai scrie cu "î" in interiorul cuvintelor decât dacă au o particula in fata ("neîndemânatic") sau daca incep cu "î", iar in rest se scrie cu acest "â".

acum 2 ani
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.