"Fructele sunt dulci."

Traducere:Fruit is sweet.

June 10, 2014

16 comentarii
Această discuție este blocată.


Mimilainna

Nu are trebui ca traducerea sa fie: "Fruits are sweet" sau "The fruits are sweet"?


GabrielNis12

The word is an exception where the noun is both countable and uncountable... Cand ne referim la fructe in general, vom spune mai degraba "fruit". Cand ne referim la o anumita multime de fructe, atunci putem spune "fruits". Cand nu (ne) e clar in care caz ne aflam, e mai sigur sa spunem "fruit". (sursa: https://www.vocabulary.cl/english/fruit.htm ) PS: abia acum mi-a afisat restul raspunsurilor :( dar nu mai sterg, poate fi o informatie suplimentara utila.


asiza

Așa cred și eu că este corect. WHY??


asiza

UNDE GREȘIM?


SP6qh1xf

Ba da ,numai că ăștia sunt bătuți în cap !


Costin514464

Corectez "Fruit is sweet=fructul este dulce"


Costin514464

Sau : Fruit/fruits are sweet. =fructele sunt dulci. Consider ca pluralul în cazul de fata (în special când se folosește "fruit" - forma de singular) este dat de verbul "to be" - "are".


Vasile307217

Ar trebui să fie fruits are sweet .....


Costin514464

Fruit are sweet=fructul este dulce; Fruit are sweet= fructele sunt dulci. Cel putin eu asa stiu. Daca nu am dreptate as vrea sa fiu cotrazis...argumentat.


GabrielNis12

"Fructele sunt dulci" se traduce fie "Fruits are sweet", daca se refera la o anumita multime de fructe, fie "Fruit is sweet", chiar daca ne referim la mai multe (fie bucati, fie specii) sau la toate cate exista / in general, fiindca acordul se face gramatical, nu semantic.


itdr80

Ne invatati pana ne prostiti! Si varianta platita tot asa plina de greseli este?


LucianAlex10

Îmi puteți spune, va rog,de ce nu se pune "the" in fața la "fruit"


neil227157

Unde e pluralul ??? Fruit??? Inseamna fructe? Dar fruits ?


mihaelacri473707

Traducerea duo este gresita, Corect este Fruits ARE sweet, So, I'll take you ..x..points,


SP6qh1xf

Is se folosește pt. persoana a 3 a singular deci nu fructul nu fructele!

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.